FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend aut Hatchback VII 125KM

FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend aut Hatchback VII 125KM (benzyna) (2018 - obecnie)

FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend aut Hatchback VII 125KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend aut Hatchback VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend aut Hatchback VII to od 85 650 do 92 350 PLN.

Moc maksymalna wynosi 92 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend aut Hatchback VII wynosi 125 KM. Silnik FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend aut Hatchback VII jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend aut Hatchback VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend aut Hatchback VII osiąga moment obrotowy 170 Nm. FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend aut Hatchback VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend aut Hatchback VII to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend aut Hatchback VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1354 litrów. Wymiary samochodu: 4378 mm długości, 1825 mm szerokości, 1452 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend aut Hatchback VII 125KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend aut Hatchback VII 125KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 125 KM
Momen obrotowy 170 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend aut Hatchback VII 125KM (benzyna)

Długość 4378 mm
Szerokość od 1825 mm do 1979 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1452 mm
Masa własna 1364 kg
Masa całkowita 1905 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend aut Hatchback VII 125KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
E-shifter - pokrętło do sterowania skrzynią biegów 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Tapicerka materiałowa Foundry z czerwonymi przeszyciami 2019 - obecnie Standard
Pakiet Business 2019 - obecnie Standard
Pakiet Business 2019 - obecnie Standard
Pakiet Business 2019 - obecnie Standard
Koło zapasowe dojazdowe 2019 - obecnie Standard
Koło zapasowe dojazdowe 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 400 PLN
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2019 - obecnie Standard
Reflektory - Full LED statyczne, zawiera: (Światła do jazdy dziennej LED - przód i tył) 2019 - obecnie Standard
Listwa wzdłuż dolnej i górnej linii szyb bocznych – w kolorze chromu 2019 - obecnie Standard

Ceny FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend aut Hatchback VII 125KM (benzyna)

styczeń 2020 - obecnie 92 350 PLN
listopad 2019 - grudzień 2019 91 450 PLN
maj 2019 - październik 2019 89 750 PLN
styczeń 2019 - kwiecień 2019 86 450 PLN
kwiecień 2018 - grudzień 2018 85 650 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend aut Hatchback VII 125KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-vii

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.