FORD Focus 1.0 EcoBoost Titanium Hatchback VII 125KM

FORD Focus 1.0 EcoBoost Titanium Hatchback VII 125KM (benzyna) (2018 - obecnie)

FORD Focus 1.0 EcoBoost Titanium Hatchback VII 125KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. FORD Focus 1.0 EcoBoost Titanium Hatchback VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji FORD Focus 1.0 EcoBoost Titanium Hatchback VII to od 86 800 do 89 700 PLN.

Moc maksymalna wynosi 92 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.0 EcoBoost Titanium Hatchback VII wynosi 125 KM. Silnik FORD Focus 1.0 EcoBoost Titanium Hatchback VII jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.0 EcoBoost Titanium Hatchback VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.0 EcoBoost Titanium Hatchback VII osiąga moment obrotowy 170 Nm. FORD Focus 1.0 EcoBoost Titanium Hatchback VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.0 EcoBoost Titanium Hatchback VII to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.0 EcoBoost Titanium Hatchback VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1354 litrów. Wymiary samochodu: 4378 mm długości, 1825 mm szerokości, 1452 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.0 EcoBoost Titanium Hatchback VII 125KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.0 EcoBoost Titanium Hatchback VII 125KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 125 KM
Momen obrotowy 170 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.0 EcoBoost Titanium Hatchback VII 125KM (benzyna)

Długość 4378 mm
Szerokość od 1825 mm do 1979 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1452 mm
Masa własna 1315 kg
Masa całkowita 1855 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.0 EcoBoost Titanium Hatchback VII 125KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Brak haka holowniczego 2019 - obecnie Standard
Brak górnej osłony silnika 2019 - obecnie Standard
Brak koła zapasowego 2019 - obecnie Standard
Rezygnacja z systemu audio 2019 - obecnie Standard
Pakiet Equipment 3 2019 - obecnie Standard
Pakiet Equipment B 2019 - obecnie Standard
Pakiet Design Pack 4 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 6 000 PLN
Pakiet Design Pack 4 2019 - obecnie Standard
Pakiet Design Pack 5 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 7 600 PLN
Pakiet Design Pack 5 2019 - obecnie Standard

Ceny FORD Focus 1.0 EcoBoost Titanium Hatchback VII 125KM (benzyna)

styczeń 2020 - obecnie 89 700 PLN
listopad 2019 - grudzień 2019 88 800 PLN
styczeń 2019 - październik 2019 87 600 PLN
kwiecień 2018 - grudzień 2018 86 800 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.0 EcoBoost Titanium Hatchback VII 125KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-vii

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.