FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line Business Hatchback VII 125KM

FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line Business Hatchback VII 125KM (benzyna) (2018 - obecnie)

FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line Business Hatchback VII 125KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line Business Hatchback VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line Business Hatchback VII to od 91 500 do 94 500 PLN.

Moc maksymalna wynosi 92 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line Business Hatchback VII wynosi 125 KM. Silnik FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line Business Hatchback VII jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line Business Hatchback VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line Business Hatchback VII osiąga moment obrotowy 170 Nm. FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line Business Hatchback VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line Business Hatchback VII to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line Business Hatchback VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1354 litrów. Wymiary samochodu: 4378 mm długości, 1825 mm szerokości, 1452 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line Business Hatchback VII 125KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line Business Hatchback VII 125KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 125 KM
Momen obrotowy 170 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line Business Hatchback VII 125KM (benzyna)

Długość 4378 mm
Szerokość od 1825 mm do 1979 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1452 mm
Masa własna 1315 kg
Masa całkowita 1855 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line Business Hatchback VII 125KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja dwustrefowa z automatyczną regulacją temperatury (DEATC) 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 500 PLN
Koło zapasowe dojazdowe 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2019 - obecnie Standard
Tapicerka materiałowa Foundry 2019 - obecnie Standard
Klimatyzacja manualna 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Tapicerka materiałowa Foundry z czerwonymi przeszyciami 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Pakiet Business 2019 - obecnie Standard
Pakiet Business 2019 - obecnie Standard
Pakiet Business 2019 - obecnie Standard
Koło zapasowe dojazdowe 2019 - obecnie Standard

Ceny FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line Business Hatchback VII 125KM (benzyna)

listopad 2019 - obecnie 94 500 PLN
maj 2019 - październik 2019 93 300 PLN
luty 2019 - kwiecień 2019 92 300 PLN
kwiecień 2018 - styczeń 2019 91 500 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line Business Hatchback VII 125KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-vii

FORD Focus - Wiadomości

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.

Ford lubi kitesurfing - Ford Focus Active Challenge
W dniach 15-18.08.2019 odbyła się ostatnia tegoroczna runda zawodów kitesurfingowych Ford Focus Active Challenge. Zostały przeprowadzone w długi sierpniowy weekend i miały rangę mistrzostw Polski, więc poza zwycięzcami pucharu wyłoniły również mistrzów Polski w kitesurfingu w roku 2019 r.