FORD Focus Hatchback VII (2018 - obecnie)

FORD Focus Hatchback VII

Generacja jest produkowana od roku 2018 do dziś. FORD Focus Hatchback VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej generacji FORD Focus Hatchback VII to od 69 900 do 157 900 PLN.

Moc maksymalna wynosi od 63 do 206 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji FORD Focus Hatchback VII wynosi od 85 do 280 KM. Silnik FORD Focus Hatchback VII jest rzędowy posiadający od 3 do 4 cylidrów o pojemności od 999 do 2261 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus Hatchback VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus Hatchback VII osiąga moment obrotowy od 170 do 340 Nm. FORD Focus Hatchback VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus Hatchback VII to benzyna lub diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus Hatchback VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą od 1262 do 1354 litrów. Wymiary samochodu: od 4360 do 4378 mm długości, od 1823 do 1825 mm szerokości, od 1425 do 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus Hatchback VII

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników FORD Focus Hatchback VII

Silniki benzynowe
(2020 - obecnie) 2.3 EcoBoost ST Hatchback VII 280KM
(2020 - obecnie) 2.3 EcoBoost ST aut Hatchback VII 280KM
(2020 - obecnie) 2.3 EcoBoost ST X Hatchback VII 280KM
(2020 - obecnie) 2.3 EcoBoost ST X aut Hatchback VII 280KM
(2020 - obecnie) 1.5 EcoBoost Active X aut Hatchback VII 182KM
(2020 - obecnie) 1.5 EcoBoost ST-Line X aut Hatchback VII 182KM
(2020 - obecnie) 1.5 EcoBoost Titanium X aut Hatchback VII 182KM
(2020 - obecnie) 1.0 EcoBoost mHEV Active Hatchback VII 155KM
(2020 - obecnie) 1.0 EcoBoost mHEV Active X Hatchback VII 155KM
(2020 - obecnie) 1.0 EcoBoost mHEV ST-Line Hatchback VII 155KM
(2020 - obecnie) 1.0 EcoBoost mHEV ST-Line X Hatchback VII 155KM
(2020 - obecnie) 1.0 EcoBoost mHEV Titanium Hatchback VII 155KM
(2020 - obecnie) 1.0 EcoBoost mHEV Titanium X Hatchback VII 155KM
(2020 - obecnie) 1.0 EcoBoost mHEV Vignale Hatchback VII 155KM
(2020 - obecnie) 1.5 EcoBoost Active X aut Hatchback VII 150KM
(2020 - obecnie) 1.5 EcoBoost ST-Line X aut Hatchback VII 150KM
(2020 - obecnie) 1.5 EcoBoost Titanium X aut Hatchback VII 150KM
(2020 - obecnie) 1.0 EcoBoost Active X aut Hatchback VII 125KM
(2020 - obecnie) 1.0 EcoBoost Connected Hatchback VII 125KM
(2020 - obecnie) 1.0 EcoBoost mHEV Active Hatchback VII 125KM
(2020 - obecnie) 1.0 EcoBoost mHEV Active X Hatchback VII 125KM
(2020 - obecnie) 1.0 EcoBoost mHEV ST-Line Hatchback VII 125KM
(2020 - obecnie) 1.0 EcoBoost mHEV ST-Line X Hatchback VII 125KM
(2020 - obecnie) 1.0 EcoBoost mHEV Titanium Hatchback VII 125KM
(2020 - obecnie) 1.0 EcoBoost mHEV Titanium X Hatchback VII 125KM
(2019 - obecnie) 2.3 EcoBoost ST-2 Hatchback VII 280KM
(2019 - obecnie) 2.3 EcoBoost ST-2 aut Hatchback VII 280KM
(2019 - obecnie) 2.3 EcoBoost ST-3 Hatchback VII 280KM
(2019 - obecnie) 2.3 EcoBoost ST-3 aut Hatchback VII 280KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBoost Active aut Hatchback VII 182KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBoost Active Business aut Hatchback VII 182KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBoost ST-Line Hatchback VII 182KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBoost ST-Line aut Hatchback VII 182KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBoost ST-Line Business Hatchback VII 182KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBoost ST-Line Business aut Hatchback VII 182KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBoost Titanium aut Hatchback VII 182KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBoost Titanium Business aut Hatchback VII 182KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBoost Vignale Hatchback VII 182KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBoost Vignale aut Hatchback VII 182KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBoost Active Hatchback VII 150KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBoost Active aut Hatchback VII 150KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBoost Active Business Hatchback VII 150KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBoost Active Business aut Hatchback VII 150KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBoost ST-Line Hatchback VII 150KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBoost ST-Line aut Hatchback VII 150KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBoost ST-Line Business Hatchback VII 150KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBoost ST-Line Business aut Hatchback VII 150KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBoost Titanium Hatchback VII 150KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBoost Titanium aut Hatchback VII 150KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBoost Titanium Business Hatchback VII 150KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBoost Titanium Business aut Hatchback VII 150KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBoost Trend Edition Business Hatchback VII 150KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBoost Trend Edition Business aut Hatchback VII 150KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBoost Vignale Hatchback VII 150KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBoost Vignale aut Hatchback VII 150KM
(2018 - obecnie) 1.0 EcoBoost Active Hatchback VII 125KM
(2018 - obecnie) 1.0 EcoBoost Active aut Hatchback VII 125KM
(2018 - obecnie) 1.0 EcoBoost Active Business Hatchback VII 125KM
(2018 - obecnie) 1.0 EcoBoost Active Business aut Hatchback VII 125KM
(2018 - obecnie) 1.0 EcoBoost ST-Line Hatchback VII 125KM
(2018 - obecnie) 1.0 EcoBoost ST-Line Business Hatchback VII 125KM
(2018 - obecnie) 1.0 EcoBoost Titanium Hatchback VII 125KM
(2018 - obecnie) 1.0 EcoBoost Titanium aut Hatchback VII 125KM
(2018 - obecnie) 1.0 EcoBoost Titanium Business Hatchback VII 125KM
(2018 - obecnie) 1.0 EcoBoost Titanium Business aut Hatchback VII 125KM
(2018 - obecnie) 1.0 EcoBoost Trend Hatchback VII 125KM
(2018 - obecnie) 1.0 EcoBoost Trend aut Hatchback VII 125KM
(2018 - obecnie) 1.0 EcoBoost Trend Edition Hatchback VII 125KM
(2018 - obecnie) 1.0 EcoBoost Trend Edition aut Hatchback VII 125KM
(2018 - obecnie) 1.0 EcoBoost Trend Edition Business Hatchback VII 125KM
(2018 - obecnie) 1.0 EcoBoost Trend Edition Business aut Hatchback VII 125KM
(2018 - obecnie) 1.0 EcoBoost Trend Hatchback VII 100KM
(2018 - obecnie) 1.0 EcoBoost Trend Edition Hatchback VII 100KM
(2018 - obecnie) 1.0 EcoBoost Trend Edition Business Hatchback VII 100KM
(2018 - 2019) 1.0 EcoBoost Trend Hatchback VII 85KM
Silniki diesla
(2020 - obecnie) 2.0 EcoBlue ST Hatchback VII 190KM
(2020 - obecnie) 2.0 EcoBlue ST X Hatchback VII 190KM
(2020 - obecnie) 2.0 EcoBlue Active X aut Hatchback VII 150KM
(2020 - obecnie) 2.0 EcoBlue ST-Line X Hatchback VII 150KM
(2020 - obecnie) 2.0 EcoBlue ST-Line X aut Hatchback VII 150KM
(2020 - obecnie) 2.0 EcoBlue Titanium X Hatchback VII 150KM
(2020 - obecnie) 2.0 EcoBlue Titanium X aut Hatchback VII 150KM
(2020 - obecnie) 1.5 EcoBlue Connected Hatchback VII 120KM
(2020 - obecnie) 1.5 EcoBlue Connected aut Hatchback VII 120KM
(2020 - obecnie) 1.5 EcoBlue Titanium X Hatchback VII 120KM
(2020 - obecnie) 1.5 EcoBlue Titanium X aut Hatchback VII 120KM
(2020 - obecnie) 1.5 EcoBlue Connected Hatchback VII 95KM
(2019 - obecnie) 2.0 EcoBlue ST-2 Hatchback VII 190KM
(2019 - obecnie) 2.0 EcoBlue ST-3 Hatchback VII 190KM
(2019 - obecnie) 1.5 EcoBlue Trend Edition Hatchback VII 95KM
(2018 - obecnie) 2.0 EcoBlue Active Hatchback VII 150KM
(2018 - obecnie) 2.0 EcoBlue Active aut Hatchback VII 150KM
(2018 - obecnie) 2.0 EcoBlue Active Business Hatchback VII 150KM
(2018 - obecnie) 2.0 EcoBlue Active Business aut Hatchback VII 150KM
(2018 - obecnie) 2.0 EcoBlue ST-Line Hatchback VII 150KM
(2018 - obecnie) 2.0 EcoBlue ST-Line aut Hatchback VII 150KM
(2018 - obecnie) 2.0 EcoBlue ST-Line Business Hatchback VII 150KM
(2018 - obecnie) 2.0 EcoBlue ST-Line Business aut Hatchback VII 150KM
(2018 - obecnie) 2.0 EcoBlue Titanium Hatchback VII 150KM
(2018 - obecnie) 2.0 EcoBlue Titanium aut Hatchback VII 150KM
(2018 - obecnie) 2.0 EcoBlue Titanium Business Hatchback VII 150KM
(2018 - obecnie) 2.0 EcoBlue Titanium Business aut Hatchback VII 150KM
(2018 - obecnie) 2.0 EcoBlue Vignale Hatchback VII 150KM
(2018 - obecnie) 2.0 EcoBlue Vignale aut Hatchback VII 150KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBlue Active Hatchback VII 120KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBlue Active aut Hatchback VII 120KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBlue Active Business Hatchback VII 120KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBlue Active Business aut Hatchback VII 120KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBlue ST-Line Hatchback VII 120KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBlue ST-Line aut Hatchback VII 120KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBlue ST-Line Business Hatchback VII 120KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBlue ST-Line Business aut Hatchback VII 120KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBlue Titanium Hatchback VII 120KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBlue Titanium aut Hatchback VII 120KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBlue Titanium Business Hatchback VII 120KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBlue Titanium Business aut Hatchback VII 120KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBlue Trend Hatchback VII 120KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBlue Trend aut Hatchback VII 120KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBlue Trend Edition Hatchback VII 120KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBlue Trend Edition aut Hatchback VII 120KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBlue Trend Edition Business Hatchback VII 120KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBlue Trend Edition Business aut Hatchback VII 120KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBlue Vignale Hatchback VII 120KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBlue Vignale aut Hatchback VII 120KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBlue Trend Hatchback VII 95KM
(2018 - obecnie) 1.5 EcoBlue Trend Edition Business Hatchback VII 95KM

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.