FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI 150KM

FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI 150KM (diesel) (2014 - 2016)

FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI 150KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2014 do 2016 roku. FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI wynosi 150 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 210 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,0 s. Silnik FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI osiąga moment obrotowy 340 Nm. FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI to diesel.

Średnie spalanie FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI wynosi około 4,0 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1262 litrów. Wymiary samochodu: 4360 mm długości, 1823 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI 150KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,0 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 4,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,7 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,0 s
Prędkość maksymalna 210 km/h
Moc 150 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Emisja CO2 105
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16
Rozmiar felgi 6.5J x 16; 7.0J x 17
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI 150KM (diesel)

Długość 4360 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1455 kg
Masa całkowita 2050 kg

Wyposażenie FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2016 - obecnie Standard (w pakiecie) 650 PLN
Uchwyt do przenośnych urządzeń nawigacyjnych (Garmin, TomTom) - na słupku A 2016 - obecnie Standard
Radio CD/MP3 z Ford Sync 2 (8-calowy wyświetlacz dotykowy, Bluetooth, AUX-IN, 2xUSB, iPod, SD) 2016 - obecnie Standard
Radio CD/MP3 z Ford Sync 2 (9 głośników Sony, 8-calowy wyśw., Bluetooth, AUX-IN, 2xUSB, iPod, SD) 2016 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej CD/SD, Ford SYNC 2 2016 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej CD/SD, Ford SYNC 2, (zaw. 9 głośników Sony) 2016 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej CD/SD, nagłośnienie Premium, Ford SYNC 2 2016 - obecnie Standard
Lakier metalizowany, specjalny - Lunar Sky 2016 - obecnie Standard
Lakier metalik 2016 Standard (w pakiecie) 1 950 PLN
Felgi aluminiowe 17 (wzór 10x2-ramienny) z ogumieniem 2016 Standard (w pakiecie) 2 150 PLN

Ceny FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI 150KM (diesel)

styczeń 2016 - grudzień 2016 97 440 PLN
styczeń 2015 - grudzień 2015 96 840 PLN
wrzesień 2014 - grudzień 2014 96 140 PLN

Zdjęcia FORD Focus 2.0 TDCi Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI 150KM (diesel)

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.