FORD Focus 2.0 TDCi ST-Line Black ASS Hatchback VI 150KM

FORD Focus 2.0 TDCi ST-Line Black ASS Hatchback VI 150KM (diesel) (2016 - 2018)

FORD Focus 2.0 TDCi ST-Line Black ASS Hatchback VI 150KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2016 do 2018 roku. FORD Focus 2.0 TDCi ST-Line Black ASS Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 2.0 TDCi ST-Line Black ASS Hatchback VI wynosi 150 KM. Silnik FORD Focus 2.0 TDCi ST-Line Black ASS Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 2.0 TDCi ST-Line Black ASS Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 2.0 TDCi ST-Line Black ASS Hatchback VI osiąga moment obrotowy 340 Nm. FORD Focus 2.0 TDCi ST-Line Black ASS Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 2.0 TDCi ST-Line Black ASS Hatchback VI to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 2.0 TDCi ST-Line Black ASS Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1262 litrów. Wymiary samochodu: 4360 mm długości, 1823 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 2.0 TDCi ST-Line Black ASS Hatchback VI 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 2.0 TDCi ST-Line Black ASS Hatchback VI 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 2.0 TDCi ST-Line Black ASS Hatchback VI 150KM (diesel)

Długość 4360 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1415 kg
Masa całkowita 2050 kg

Wyposażenie FORD Focus 2.0 TDCi ST-Line Black ASS Hatchback VI 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2016 - obecnie Standard (w pakiecie) 650 PLN
Uchwyt do przenośnych urządzeń nawigacyjnych (Garmin, TomTom) - na słupku A 2016 - obecnie Standard
Radio CD/MP3 z Ford Sync 2 (8-calowy wyświetlacz dotykowy, Bluetooth, AUX-IN, 2xUSB, iPod, SD) 2016 - obecnie Standard
Radio CD/MP3 z Ford Sync 2 (9 głośników Sony, 8-calowy wyśw., Bluetooth, AUX-IN, 2xUSB, iPod, SD) 2016 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej CD/SD, Ford SYNC 2 2016 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej CD/SD, Ford SYNC 2, (zaw. 9 głośników Sony) 2016 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej CD/SD, nagłośnienie Premium, Ford SYNC 2 2016 - obecnie Standard
Lakier metalizowany, specjalny - Lunar Sky 2016 - obecnie Standard
Pakiet Gold X 2018 Standard
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2017 - 2018 Standard

Ceny FORD Focus 2.0 TDCi ST-Line Black ASS Hatchback VI 150KM (diesel)

styczeń 2018 - grudzień 2018 98 680 PLN
styczeń 2017 - grudzień 2017 96 700 PLN
czerwiec 2016 - grudzień 2016 95 900 PLN

Zdjęcia FORD Focus 2.0 TDCi ST-Line Black ASS Hatchback VI 150KM (diesel)

FORD Focus VI hatchback silver grey tablica rozdzielcza
FORD Focus VI hatchback silver grey tablica rozdzielcza

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.