FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X ASS PowerShift Hatchback VI 150KM

FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X ASS PowerShift Hatchback VI 150KM (diesel) (2014 - 2016)

FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X ASS PowerShift Hatchback VI 150KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2014 do 2016 roku. FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X ASS PowerShift Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X ASS PowerShift Hatchback VI wynosi 150 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 210 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,0 s. Silnik FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X ASS PowerShift Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X ASS PowerShift Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X ASS PowerShift Hatchback VI osiąga moment obrotowy 340 Nm. FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X ASS PowerShift Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X ASS PowerShift Hatchback VI to diesel.

Średnie spalanie FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X ASS PowerShift Hatchback VI wynosi około 4,0 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X ASS PowerShift Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1262 litrów. Wymiary samochodu: 4360 mm długości, 1823 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X ASS PowerShift Hatchback VI 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X ASS PowerShift Hatchback VI 150KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,0 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 4,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,7 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X ASS PowerShift Hatchback VI 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,0 s
Prędkość maksymalna 210 km/h
Moc 150 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Emisja CO2 105
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16
Rozmiar felgi 6.5J x 16; 7.0J x 17
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X ASS PowerShift Hatchback VI 150KM (diesel)

Długość 4360 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1455 kg
Masa całkowita 2050 kg

Wyposażenie FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X ASS PowerShift Hatchback VI 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2016 - obecnie Standard (w pakiecie) 650 PLN
Uchwyt do przenośnych urządzeń nawigacyjnych (Garmin, TomTom) - na słupku A 2016 - obecnie Standard
Lakier metalizowany, specjalny - Lunar Sky 2016 - obecnie Standard
Door Edge Protector - aktywne zabezpieczenie krawędzi drzwi 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 300 PLN
Lakier metalik 2016 Standard (w pakiecie) 1 950 PLN
Felgi aluminiowe 18 wzór 5x2 ramienny, z wykończniem Rock metallic, z ogumieniem 2016 Standard
Felgi aluminiowe 18 wzór 8-ramienny, z wykończniem Sterling Silver, z ogumieniem 2016 Standard
Felgi aluminiowe 18 wzór 8-ramienny, z wykończniem Mica Shadow Black, z ogumieniem 2016 Standard
Pakiet Driver Assistance 1 2016 Standard
Kamera ułatwiająca parkowanie tyłem 2016 Standard

Ceny FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X ASS PowerShift Hatchback VI 150KM (diesel)

styczeń 2016 - grudzień 2016 98 190 PLN
styczeń 2015 - grudzień 2015 97 590 PLN
wrzesień 2014 - grudzień 2014 96 890 PLN

Zdjęcia FORD Focus 2.0 TDCi Platinium X ASS PowerShift Hatchback VI 150KM (diesel)

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.

Ford lubi kitesurfing - Ford Focus Active Challenge
W dniach 15-18.08.2019 odbyła się ostatnia tegoroczna runda zawodów kitesurfingowych Ford Focus Active Challenge. Zostały przeprowadzone w długi sierpniowy weekend i miały rangę mistrzostw Polski, więc poza zwycięzcami pucharu wyłoniły również mistrzów Polski w kitesurfingu w roku 2019 r.