FORD Focus 1.5 TDCi Gold X Hatchback VI 120KM (diesel) (2015 - 2018)

FORD Focus 1.5 TDCi Gold X Hatchback VI 120KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2015 do 2018 roku. FORD Focus 1.5 TDCi Gold X Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 88 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.5 TDCi Gold X Hatchback VI wynosi 120 KM. Silnik FORD Focus 1.5 TDCi Gold X Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1498 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.5 TDCi Gold X Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.5 TDCi Gold X Hatchback VI osiąga moment obrotowy 270 Nm. FORD Focus 1.5 TDCi Gold X Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.5 TDCi Gold X Hatchback VI to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.5 TDCi Gold X Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1262 litrów. Wymiary samochodu: 4360 mm długości, 1823 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.5 TDCi Gold X Hatchback VI 120KM (diesel)

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.5 TDCi Gold X Hatchback VI 120KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 120 KM
Momen obrotowy 270 Nm
Pojemność skokowa silnika 1498 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.5 TDCi Gold X Hatchback VI 120KM (diesel)

Długość 4360 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1343 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.5 TDCi Gold X Hatchback VI 120KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
System monitorowania ciśnienia w ogumieniu 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Kierownica skórzana 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 950 PLN
Tylny spoiler w kolorze nadwozia, powiększony 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 850 PLN
Dodatkowo przyciemniane szyby tylne 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 800 PLN
Lakier Uni 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Lusterka boczne w kolorze nadwozia 2018 - obecnie Standard (indywidualny)

Ceny FORD Focus 1.5 TDCi Gold X Hatchback VI 120KM (diesel)

styczeń 2018 - grudzień 2018 85 670 PLN
październik 2017 - grudzień 2017 83 690 PLN
styczeń 2017 - wrzesień 2017 83 640 PLN
styczeń 2016 - grudzień 2016 82 840 PLN
październik 2015 - grudzień 2015 82 240 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.5 TDCi Gold X Hatchback VI 120KM (diesel)

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.