FORD Focus 1.5 TDCi Black Edition Hatchback VI 120KM

FORD Focus 1.5 TDCi Black Edition Hatchback VI 120KM (diesel) (2015 - 2016)

FORD Focus 1.5 TDCi Black Edition Hatchback VI 120KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2015 do 2016 roku. FORD Focus 1.5 TDCi Black Edition Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 88 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.5 TDCi Black Edition Hatchback VI wynosi 120 KM. Silnik FORD Focus 1.5 TDCi Black Edition Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1498 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.5 TDCi Black Edition Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.5 TDCi Black Edition Hatchback VI osiąga moment obrotowy 270 Nm. FORD Focus 1.5 TDCi Black Edition Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.5 TDCi Black Edition Hatchback VI to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.5 TDCi Black Edition Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1262 litrów. Wymiary samochodu: 4360 mm długości, 1823 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.5 TDCi Black Edition Hatchback VI 120KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.5 TDCi Black Edition Hatchback VI 120KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 120 KM
Momen obrotowy 270 Nm
Pojemność skokowa silnika 1498 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.5 TDCi Black Edition Hatchback VI 120KM (diesel)

Długość 4360 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1343 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.5 TDCi Black Edition Hatchback VI 120KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
System monitorowania ciśnienia w ogumieniu 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne, przód 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane, składane i ogrzewane z lampkami oświetlającymi podłoże 2015 - 2016 Standard (w pakiecie) 900 PLN
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2015 - 2016 Standard (w pakiecie) 1 100 PLN
Kierownica skórzana 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Autoalarm obwodowy i pojemnościowy 2015 - 2016 Standard
Zamek centralny z pilotem 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2015 - 2016 Standard (w pakiecie) 1 950 PLN

Ceny FORD Focus 1.5 TDCi Black Edition Hatchback VI 120KM (diesel)

styczeń 2016 - czerwiec 2016 89 740 PLN
październik 2015 - grudzień 2015 89 140 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.5 TDCi Black Edition Hatchback VI 120KM (diesel)

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.