FORD Focus 1.5 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI 150KM

FORD Focus 1.5 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI 150KM (benzyna) (2014 - 2017)

FORD Focus 1.5 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI 150KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2014 do 2017 roku. FORD Focus 1.5 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.5 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI wynosi 150 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 210 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,1 s. Silnik FORD Focus 1.5 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1499 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.5 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.5 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI osiąga moment obrotowy 240 Nm. FORD Focus 1.5 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.5 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI to benzyna.

Średnie spalanie FORD Focus 1.5 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI wynosi około 5,9 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus 1.5 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1262 litrów. Wymiary samochodu: 4360 mm długości, 1823 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.5 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 1.5 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI 150KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,9 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,7 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 1.5 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI 150KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,1 s
Prędkość maksymalna 210 km/h
Moc 150 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1499 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Emisja CO2 137
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16
Rozmiar felgi 6.5J x 16; 7.0J x 17
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.5 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI 150KM (benzyna)

Długość 4360 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1358 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.5 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2016 - obecnie Standard (w pakiecie) 650 PLN
Uchwyt do przenośnych urządzeń nawigacyjnych (Garmin, TomTom) - na słupku A 2016 - obecnie Standard
Radio CD/MP3 z Ford Sync 2 (8-calowy wyświetlacz dotykowy, Bluetooth, AUX-IN, 2xUSB, iPod, SD) 2016 - obecnie Standard
Radio CD/MP3 z Ford Sync 2 (9 głośników Sony, 8-calowy wyśw., Bluetooth, AUX-IN, 2xUSB, iPod, SD) 2016 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej CD/SD, Ford SYNC 2 2016 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej CD/SD, Ford SYNC 2, (zaw. 9 głośników Sony) 2016 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej CD/SD, nagłośnienie Premium, Ford SYNC 2 2016 - obecnie Standard
Lakier metalizowany, specjalny - Lunar Sky 2016 - obecnie Standard
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2017 Standard
Koło zapasowe dojazdowe 2017 Standard

Ceny FORD Focus 1.5 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI 150KM (benzyna)

styczeń 2017 - marzec 2017 88 940 PLN
styczeń 2016 - grudzień 2016 88 140 PLN
wrzesień 2014 - grudzień 2015 87 540 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.5 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI 150KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.