FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Hatchback VI 182KM

FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Hatchback VI 182KM (benzyna) (2014 - 2018)

FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Hatchback VI 182KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2014 do 2018 roku. FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 134 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Hatchback VI wynosi 182 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 220 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 8,8 s. Silnik FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1499 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Hatchback VI osiąga moment obrotowy 240 Nm. FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Hatchback VI to benzyna.

Średnie spalanie FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Hatchback VI wynosi około 5,9 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1262 litrów. Wymiary samochodu: 4360 mm długości, 1823 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Hatchback VI 182KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Hatchback VI 182KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,9 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,7 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Hatchback VI 182KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 8,8 s
Prędkość maksymalna 220 km/h
Moc 182 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1499 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Emisja CO2 137
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16
Rozmiar felgi 6.5J x 16; 7.0J x 17
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Hatchback VI 182KM (benzyna)

Długość 4360 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1358 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Hatchback VI 182KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2016 - obecnie Standard (w pakiecie) 650 PLN
Uchwyt do przenośnych urządzeń nawigacyjnych (Garmin, TomTom) - na słupku A 2016 - obecnie Standard
Radio CD/MP3 z Ford Sync 2 (9 głośników Sony, 8-calowy wyśw., Bluetooth, AUX-IN, 2xUSB, iPod, SD) 2016 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej CD/SD, Ford SYNC 2 2016 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej CD/SD, Ford SYNC 2, (zaw. 9 głośników Sony) 2016 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej CD/SD, nagłośnienie Premium, Ford SYNC 2 2016 - obecnie Standard
Lakier metalizowany, specjalny - Lunar Sky 2016 - obecnie Standard
Pakiet Gold X 2018 Standard
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2017 - 2018 Standard
Koło zapasowe dojazdowe 2017 - 2018 Standard

Ceny FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Hatchback VI 182KM (benzyna)

styczeń 2018 - grudzień 2018 103 200 PLN
luty 2017 - grudzień 2017 101 220 PLN
styczeń 2017 100 590 PLN
wrzesień 2016 - grudzień 2016 99 790 PLN
czerwiec 2016 - sierpień 2016 99 440 PLN
styczeń 2016 - maj 2016 98 540 PLN
wrzesień 2014 - grudzień 2015 97 940 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.5 EcoBoost Titanium ASS PowerShift Hatchback VI 182KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.