FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI 182KM

FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI 182KM (benzyna) (2016 - 2018)

FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI 182KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2016 do 2018 roku. FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 134 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI wynosi 182 KM. Silnik FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1499 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI osiąga moment obrotowy 240 Nm. FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1262 litrów. Wymiary samochodu: 4360 mm długości, 1823 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI 182KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI 182KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 182 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1499 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI 182KM (benzyna)

Długość 4360 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1325 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI 182KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalizowany, specjalny - Lunar Sky 2016 - obecnie Standard
Pakiet stylizacyjny wnętrza Classic Sport 2016 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej CD/SD, nagłośnienie Premium, Ford SYNC 2 2016 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej CD/SD, Ford SYNC 2, (zaw. 9 głośników Sony) 2016 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej CD/SD, Ford SYNC 2 2016 - obecnie Standard
Radio CD/MP3 z Ford Sync 2 (9 głośników Sony, 8-calowy wyśw., Bluetooth, AUX-IN, 2xUSB, iPod, SD) 2016 - obecnie Standard
Radio CD/MP3 z Ford Sync 2 (8-calowy wyświetlacz dotykowy, Bluetooth, AUX-IN, 2xUSB, iPod, SD) 2016 - obecnie Standard
Uchwyt do przenośnych urządzeń nawigacyjnych (Garmin, TomTom) - na słupku A 2016 - obecnie Standard
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2016 - obecnie Standard (w pakiecie) 650 PLN
Pakiet Gold X 2018 Standard

Ceny FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI 182KM (benzyna)

styczeń 2018 - grudzień 2018 91 920 PLN
styczeń 2017 - grudzień 2017 89 940 PLN
czerwiec 2016 - grudzień 2016 89 140 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.5 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI 182KM (benzyna)

FORD Focus VI hatchback silver grey tablica rozdzielcza
FORD Focus VI hatchback silver grey tablica rozdzielcza

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.

Ford lubi kitesurfing - Ford Focus Active Challenge
W dniach 15-18.08.2019 odbyła się ostatnia tegoroczna runda zawodów kitesurfingowych Ford Focus Active Challenge. Zostały przeprowadzone w długi sierpniowy weekend i miały rangę mistrzostw Polski, więc poza zwycięzcami pucharu wyłoniły również mistrzów Polski w kitesurfingu w roku 2019 r.

Ford Focus Active Challenge. Znamy mistrzów Polski w kitesurfingu 2019!
W długi sierpniowy weekend w Pucku rozegrany został ostatni przystanek zawodów Ford Focus Active Challenge. Wyłoniono w nim mistrzów Polski w konkurencjach Freestyle i Formuła Kite Open, a także finalistów pucharu Polski w konkurencji Freestyle.