FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI 125KM

FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI 125KM (benzyna) (2015 - 2017)

FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI 125KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2015 do 2017 roku. FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 92 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI wynosi 125 KM. Silnik FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI osiąga moment obrotowy 170 Nm. FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1262 litrów. Wymiary samochodu: 4360 mm długości, 1823 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI 125KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI 125KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 125 KM
Momen obrotowy 170 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI 125KM (benzyna)

Długość 4360 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1327 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI 125KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2016 - obecnie Standard (w pakiecie) 650 PLN
Uchwyt do przenośnych urządzeń nawigacyjnych (Garmin, TomTom) - na słupku A 2016 - obecnie Standard
Radio CD/MP3 z Ford Sync 2 (8-calowy wyświetlacz dotykowy, Bluetooth, AUX-IN, 2xUSB, iPod, SD) 2016 - obecnie Standard
Radio CD/MP3 z Ford Sync 2 (9 głośników Sony, 8-calowy wyśw., Bluetooth, AUX-IN, 2xUSB, iPod, SD) 2016 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej CD/SD, Ford SYNC 2 2016 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej CD/SD, Ford SYNC 2, (zaw. 9 głośników Sony) 2016 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej CD/SD, nagłośnienie Premium, Ford SYNC 2 2016 - obecnie Standard
Lakier metalizowany, specjalny - Lunar Sky 2016 - obecnie Standard
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2017 Standard
Koło zapasowe dojazdowe 2017 Standard

Ceny FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI 125KM (benzyna)

styczeń 2017 - marzec 2017 85 990 PLN
styczeń 2016 - grudzień 2016 85 190 PLN
październik 2015 - grudzień 2015 84 590 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS PowerShift Hatchback VI 125KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.

Ford lubi kitesurfing - Ford Focus Active Challenge
W dniach 15-18.08.2019 odbyła się ostatnia tegoroczna runda zawodów kitesurfingowych Ford Focus Active Challenge. Zostały przeprowadzone w długi sierpniowy weekend i miały rangę mistrzostw Polski, więc poza zwycięzcami pucharu wyłoniły również mistrzów Polski w kitesurfingu w roku 2019 r.

Ford Focus Active Challenge. Znamy mistrzów Polski w kitesurfingu 2019!
W długi sierpniowy weekend w Pucku rozegrany został ostatni przystanek zawodów Ford Focus Active Challenge. Wyłoniono w nim mistrzów Polski w konkurencjach Freestyle i Formuła Kite Open, a także finalistów pucharu Polski w konkurencji Freestyle.