FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS Hatchback VI 125KM

FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS Hatchback VI 125KM (benzyna) (2014 - 2017)

FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS Hatchback VI 125KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2014 do 2017 roku. FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 92 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS Hatchback VI wynosi 125 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,1 s. Silnik FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS Hatchback VI jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS Hatchback VI osiąga moment obrotowy 170 Nm. FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS Hatchback VI to benzyna.

Średnie spalanie FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS Hatchback VI wynosi około 6,0 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1262 litrów. Wymiary samochodu: 4360 mm długości, 1823 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS Hatchback VI 125KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS Hatchback VI 125KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,0 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,7 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS Hatchback VI 125KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,1 s
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 125 KM
Momen obrotowy 170 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Emisja CO2 139
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16
Rozmiar felgi 6.5J x 16; 7.0J x 17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS Hatchback VI 125KM (benzyna)

Długość 4360 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1280 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS Hatchback VI 125KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2016 - obecnie Standard (w pakiecie) 650 PLN
Uchwyt do przenośnych urządzeń nawigacyjnych (Garmin, TomTom) - na słupku A 2016 - obecnie Standard
Radio CD/MP3 z Ford Sync 2 (8-calowy wyświetlacz dotykowy, Bluetooth, AUX-IN, 2xUSB, iPod, SD) 2016 - obecnie Standard
Radio CD/MP3 z Ford Sync 2 (9 głośników Sony, 8-calowy wyśw., Bluetooth, AUX-IN, 2xUSB, iPod, SD) 2016 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej CD/SD, Ford SYNC 2 2016 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej CD/SD, Ford SYNC 2, (zaw. 9 głośników Sony) 2016 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej CD/SD, nagłośnienie Premium, Ford SYNC 2 2016 - obecnie Standard
Lakier metalizowany, specjalny - Lunar Sky 2016 - obecnie Standard
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2017 Standard
Koło zapasowe dojazdowe 2017 Standard

Ceny FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS Hatchback VI 125KM (benzyna)

styczeń 2017 - marzec 2017 76 990 PLN
styczeń 2016 - grudzień 2016 76 190 PLN
styczeń 2015 - grudzień 2015 75 590 PLN
wrzesień 2014 - grudzień 2014 74 890 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport ASS Hatchback VI 125KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".