FORD Focus 1.0 EcoBoost SYNC Edition ASS Hatchback VI 100KM

FORD Focus 1.0 EcoBoost SYNC Edition ASS Hatchback VI 100KM (benzyna) (2017 - 2018)

FORD Focus 1.0 EcoBoost SYNC Edition ASS Hatchback VI 100KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2017 do 2018 roku. FORD Focus 1.0 EcoBoost SYNC Edition ASS Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.0 EcoBoost SYNC Edition ASS Hatchback VI wynosi 100 KM. Silnik FORD Focus 1.0 EcoBoost SYNC Edition ASS Hatchback VI jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.0 EcoBoost SYNC Edition ASS Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.0 EcoBoost SYNC Edition ASS Hatchback VI osiąga moment obrotowy 170 Nm. FORD Focus 1.0 EcoBoost SYNC Edition ASS Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.0 EcoBoost SYNC Edition ASS Hatchback VI to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.0 EcoBoost SYNC Edition ASS Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1262 litrów. Wymiary samochodu: 4360 mm długości, 1823 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.0 EcoBoost SYNC Edition ASS Hatchback VI 100KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.0 EcoBoost SYNC Edition ASS Hatchback VI 100KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 100 KM
Momen obrotowy 170 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.0 EcoBoost SYNC Edition ASS Hatchback VI 100KM (benzyna)

Długość 4360 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1276 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.0 EcoBoost SYNC Edition ASS Hatchback VI 100KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet Gold X 2018 Standard
Pakiet Platinium X 2018 Standard (w pakiecie) 2 600 PLN
Zawieszenie sportowe 2017 - 2018 Standard
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2017 - 2018 Standard (indywidualny)
Dźwignia zmiany biegów wykończona skórą 2017 - 2018 Standard (indywidualny)
Zestaw do naprawy przebitej opony 2017 - 2018 Standard (indywidualny)
Fotel pasażera z regulacją wysokości 2017 - 2018 Standard
Fotele przednie sportowe 2017 - 2018 Standard
Uchwyty ISOFIX do mocowania fotelika dziecięcego na tylnej kanapie 2017 - 2018 Standard (indywidualny)
Przycisk rozrusznika Ford Power 2017 - 2018 Standard

Ceny FORD Focus 1.0 EcoBoost SYNC Edition ASS Hatchback VI 100KM (benzyna)

styczeń 2018 - grudzień 2018 77 470 PLN
styczeń 2017 - grudzień 2017 75 490 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.0 EcoBoost SYNC Edition ASS Hatchback VI 100KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.