FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI 140KM

FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI 140KM (benzyna) (2018)

FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI 140KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2018 roku. FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI wynosi 140 KM. Silnik FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI osiąga moment obrotowy 180 Nm. FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1262 litrów. Wymiary samochodu: 4360 mm długości, 1823 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI 140KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI 140KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 180 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI 140KM (benzyna)

Długość 4360 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1280 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI 140KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
System monitorowania ciśnienia w ogumieniu 2018 Standard (indywidualny)
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2018 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne, przód 2018 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2018 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane, składane i ogrzewane z lampkami oświetlającymi podłoże 2018 Standard (w pakiecie) 900 PLN
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2018 Standard
Kierownica skórzana 2018 Standard (indywidualny)
Autoalarm obwodowy i pojemnościowy 2018 Standard
Zamek centralny z pilotem 2018 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2018 Standard (w pakiecie) 1 950 PLN

Cena FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI 140KM (benzyna)

styczeń 2018 - grudzień 2018 84 170 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.0 EcoBoost ST-Line ASS Hatchback VI 140KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.