FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS Hatchback VI 125KM

FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS Hatchback VI 125KM (benzyna) (2014 - 2018)

FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS Hatchback VI 125KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2014 do 2018 roku. FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 92 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS Hatchback VI wynosi 125 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,1 s. Silnik FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS Hatchback VI jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS Hatchback VI osiąga moment obrotowy 170 Nm. FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS Hatchback VI to benzyna.

Średnie spalanie FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS Hatchback VI wynosi około 6,0 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1262 litrów. Wymiary samochodu: 4360 mm długości, 1823 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS Hatchback VI 125KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS Hatchback VI 125KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,0 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,7 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS Hatchback VI 125KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,1 s
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 125 KM
Momen obrotowy 170 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Emisja CO2 139
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16
Rozmiar felgi 6.5J x 16; 7.0J x 17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS Hatchback VI 125KM (benzyna)

Długość 4360 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1280 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS Hatchback VI 125KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
System monitorowania ciśnienia w ogumieniu 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Kierownica skórzana 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 950 PLN
Tylny spoiler w kolorze nadwozia, powiększony 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 850 PLN
Dodatkowo przyciemniane szyby tylne 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 800 PLN
Lakier Uni 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Lusterka boczne w kolorze nadwozia 2018 - obecnie Standard (indywidualny)

Ceny FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS Hatchback VI 125KM (benzyna)

styczeń 2018 - grudzień 2018 78 720 PLN
październik 2017 - grudzień 2017 76 740 PLN
styczeń 2017 - wrzesień 2017 76 690 PLN
styczeń 2016 - grudzień 2016 75 890 PLN
styczeń 2015 - grudzień 2015 75 290 PLN
wrzesień 2014 - grudzień 2014 74 590 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.0 EcoBoost Gold X ASS Hatchback VI 125KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.