FORD Focus 1.0 EcoBoost Black Edition ASS Hatchback VI 125KM

FORD Focus 1.0 EcoBoost Black Edition ASS Hatchback VI 125KM (benzyna) (2015 - 2016)

FORD Focus 1.0 EcoBoost Black Edition ASS Hatchback VI 125KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2015 do 2016 roku. FORD Focus 1.0 EcoBoost Black Edition ASS Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 92 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.0 EcoBoost Black Edition ASS Hatchback VI wynosi 125 KM. Silnik FORD Focus 1.0 EcoBoost Black Edition ASS Hatchback VI jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.0 EcoBoost Black Edition ASS Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.0 EcoBoost Black Edition ASS Hatchback VI osiąga moment obrotowy 170 Nm. FORD Focus 1.0 EcoBoost Black Edition ASS Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.0 EcoBoost Black Edition ASS Hatchback VI to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.0 EcoBoost Black Edition ASS Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1262 litrów. Wymiary samochodu: 4360 mm długości, 1823 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.0 EcoBoost Black Edition ASS Hatchback VI 125KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.0 EcoBoost Black Edition ASS Hatchback VI 125KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 125 KM
Momen obrotowy 170 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.0 EcoBoost Black Edition ASS Hatchback VI 125KM (benzyna)

Długość 4360 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1280 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.0 EcoBoost Black Edition ASS Hatchback VI 125KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
System monitorowania ciśnienia w ogumieniu 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne, przód 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane, składane i ogrzewane z lampkami oświetlającymi podłoże 2015 - 2016 Standard (w pakiecie) 900 PLN
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2015 - 2016 Standard (w pakiecie) 1 100 PLN
Kierownica skórzana 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Autoalarm obwodowy i pojemnościowy 2015 - 2016 Standard
Zamek centralny z pilotem 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2015 - 2016 Standard (w pakiecie) 1 950 PLN

Ceny FORD Focus 1.0 EcoBoost Black Edition ASS Hatchback VI 125KM (benzyna)

styczeń 2016 - czerwiec 2016 82 790 PLN
lipiec 2015 - grudzień 2015 82 190 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.0 EcoBoost Black Edition ASS Hatchback VI 125KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.