FORD Focus 2.0 TDCi Trend MPS6 Hatchback V 140KM

FORD Focus 2.0 TDCi Trend MPS6 Hatchback V 140KM (diesel) (2011 - 2014)

FORD Focus 2.0 TDCi Trend MPS6 Hatchback V 140KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2011 do 2014 roku. FORD Focus 2.0 TDCi Trend MPS6 Hatchback V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 2.0 TDCi Trend MPS6 Hatchback V wynosi 140 KM. Silnik FORD Focus 2.0 TDCi Trend MPS6 Hatchback V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 2.0 TDCi Trend MPS6 Hatchback V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 2.0 TDCi Trend MPS6 Hatchback V osiąga moment obrotowy 320 Nm. FORD Focus 2.0 TDCi Trend MPS6 Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 2.0 TDCi Trend MPS6 Hatchback V to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 2.0 TDCi Trend MPS6 Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1148 litrów. Wymiary samochodu: 4358 mm długości, 1823 mm szerokości, 1484 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 2.0 TDCi Trend MPS6 Hatchback V 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 2.0 TDCi Trend MPS6 Hatchback V 140KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 2.0 TDCi Trend MPS6 Hatchback V 140KM (diesel)

Długość 4358 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1484 mm
Masa własna 1461 kg
Masa całkowita 2050 kg

Wyposażenie FORD Focus 2.0 TDCi Trend MPS6 Hatchback V 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2014 Standard (w pakiecie) 1 950 PLN
Lakier Uni 2014 Standard (indywidualny)
Lakier specjalny - Candy Red lub Burnished Glow 2014 Standard (w pakiecie) 2 800 PLN
Lakier niemetalizowany, specjalny 2014 Standard (w pakiecie) 750 PLN
Tapicerka materiałowa 2014 Standard (indywidualny)
Pakiet Comfort 3 2013 - 2014 Standard (w pakiecie) 1 800 PLN
Pakiet Business 1 2013 - 2014 Standard (w pakiecie) 4 100 PLN
Felgi aluminiowe 16 (wzór 5x2-ramienny Arctic Grey) z ogumieniem 2013 - 2014 Standard
Lakier specjalny - Candy Red lub Burnished Glow 2013 - 2014 Standard (w pakiecie) 2 800 PLN
Ogrzewanie postojowe z funkcją programowania 2013 - 2014 Standard (w pakiecie) 2 950 PLN

Ceny FORD Focus 2.0 TDCi Trend MPS6 Hatchback V 140KM (diesel)

styczeń 2014 - grudzień 2014 90 500 PLN
styczeń 2013 - grudzień 2013 89 900 PLN
styczeń 2012 - grudzień 2012 89 450 PLN
maj 2011 - grudzień 2011 88 250 PLN
styczeń 2011 - maj 2011 87 950 PLN

Zdjęcia FORD Focus 2.0 TDCi Trend MPS6 Hatchback V 140KM (diesel)

Inne wersje generacja-v

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.