FORD Focus 1.6 TDCi Gold X Edition Hatchback V 95KM

FORD Focus 1.6 TDCi Gold X Edition Hatchback V 95KM (diesel) (2013 - 2014)

FORD Focus 1.6 TDCi Gold X Edition Hatchback V 95KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2013 do 2014 roku. FORD Focus 1.6 TDCi Gold X Edition Hatchback V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 70 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.6 TDCi Gold X Edition Hatchback V wynosi 95 KM. Silnik FORD Focus 1.6 TDCi Gold X Edition Hatchback V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1560 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.6 TDCi Gold X Edition Hatchback V przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.6 TDCi Gold X Edition Hatchback V osiąga moment obrotowy 230 Nm. FORD Focus 1.6 TDCi Gold X Edition Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.6 TDCi Gold X Edition Hatchback V to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.6 TDCi Gold X Edition Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1148 litrów. Wymiary samochodu: 4358 mm długości, 1823 mm szerokości, 1484 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.6 TDCi Gold X Edition Hatchback V 95KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.6 TDCi Gold X Edition Hatchback V 95KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 95 KM
Momen obrotowy 230 Nm
Pojemność skokowa silnika 1560 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.6 TDCi Gold X Edition Hatchback V 95KM (diesel)

Długość 4358 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1484 mm
Masa własna 1338 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.6 TDCi Gold X Edition Hatchback V 95KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Relingi dachowe aluminiowe 2013 - 2014 Standard
Hak holowniczy 2013 - 2014 Standard
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2013 - 2014 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne, przód 2013 - 2014 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2013 - 2014 Standard
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2013 - 2014 Standard
Szyberdach szklany odsuwany i uchylany elektrycznie 2013 - 2014 Standard (w pakiecie) 2 900 PLN
Ogrzewane fotele przednie 2013 - 2014 Standard (w pakiecie) 900 PLN
Tapicerka skórzana 2013 - 2014 Standard
Kierownica skórzana 2013 - 2014 Standard (indywidualny)

Cena FORD Focus 1.6 TDCi Gold X Edition Hatchback V 95KM (diesel)

luty 2013 - listopad 2014 78 250 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.6 TDCi Gold X Edition Hatchback V 95KM (diesel)

Inne wersje generacja-v

FORD Focus - Wiadomości

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.