FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V 95KM (diesel) (2011 - 2013)

FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V 95KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2011 do 2013 roku. FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 70 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V wynosi 95 KM. Silnik FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1560 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V osiąga moment obrotowy 230 Nm. FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1148 litrów. Wymiary samochodu: 4358 mm długości, 1823 mm szerokości, 1484 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V 95KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V 95KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 95 KM
Momen obrotowy 230 Nm
Pojemność skokowa silnika 1560 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V 95KM (diesel)

Długość 4358 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1484 mm
Masa własna 1338 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V 95KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Radio Sony CD/MP3 z systemem nawigacji satelitarnej SD i kamerą parkowania, pakiet 2012 - 2013 Standard
Radio Sony CD/MP3 z systemem nawigacji satelitarnej SD, kamerą parkowania i subwooferem, pakiet 2012 - 2013 Standard
Aktywne zabezpieczenie krawędzi drzwi (automatycznie wysuwana osłona krawędzi drzwi) 2012 - 2013 Standard
Pakiet Style Premium 2012 - 2013 Standard
Pakiet Comfort 3 2012 - 2013 Standard
Pakiet Business 1 2012 - 2013 Standard
Tylny spoiler w kolorze nadwozia, powiększony 2012 - 2013 Standard
Kamera ułatwiająca parkowanie tyłem 2012 - 2013 Standard
System monitorowania martwego pola lusterek (BLIS), pakiet 2012 - 2013 Standard
Felgi aluminiowe 17 Ford Individual (wzór 5x2-ramienny z wykończeniem Luster-Nickel) z ogumieniem 2012 - 2013 Standard

Ceny FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V 95KM (diesel)

styczeń 2013 - maj 2013 70 150 PLN
styczeń 2012 - grudzień 2012 69 700 PLN
maj 2011 - grudzień 2011 68 500 PLN
styczeń 2011 - maj 2011 68 200 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V 95KM (diesel)

Inne wersje generacja-v

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.