FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V 95KM (diesel) (2011 - 2013)

FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V 95KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2011 do 2013 roku. FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 70 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V wynosi 95 KM. Silnik FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1560 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V osiąga moment obrotowy 230 Nm. FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1148 litrów. Wymiary samochodu: 4358 mm długości, 1823 mm szerokości, 1484 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V 95KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V 95KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 95 KM
Momen obrotowy 230 Nm
Pojemność skokowa silnika 1560 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V 95KM (diesel)

Długość 4358 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1484 mm
Masa własna 1338 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V 95KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet Business 2 2012 - 2013 Standard
Dolna krata wlotu powietrza w stylizacji plastra miodu, lakierowana w kolorze gloss black 2012 - 2013 Standard
Spoiler przedniego i tylnego zderzaka w kolorze nadwozia 2012 - 2013 Standard
Spoilery progowe w kolorze nadwozia 2012 - 2013 Standard
Dyfuzor tylnego zderzaka w kolorze gloss black 2012 - 2013 Standard
Zaciski hamulców w kolorze czerwonym 2012 - 2013 Standard
Pakiet stylizacyjny nadwozia Ford Individual 2012 - 2013 Standard
Zamek centralny z elektronicznym kluczem FordKeyFree, pakiet 2012 - 2013 Standard
System reflektorów aut. z czujnikiem zmierzchu i funkcją wyłączania świateł z opóźnieniem, pakiet 2012 - 2013 Standard
Komputer pokładowy 2012 - 2013 Standard

Ceny FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V 95KM (diesel)

styczeń 2013 - maj 2013 70 150 PLN
styczeń 2012 - grudzień 2012 69 700 PLN
maj 2011 - grudzień 2011 68 500 PLN
styczeń 2011 - maj 2011 68 200 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.6 TDCi Ambiente Hatchback V 95KM (diesel)

Inne wersje generacja-v

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.