FORD Focus 1.0 EcoBoost 99g Edition Start Hatchback V 100KM

FORD Focus 1.0 EcoBoost 99g Edition Start Hatchback V 100KM (benzyna) (2014)

FORD Focus 1.0 EcoBoost 99g Edition Start Hatchback V 100KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2014 roku. FORD Focus 1.0 EcoBoost 99g Edition Start Hatchback V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.0 EcoBoost 99g Edition Start Hatchback V wynosi 100 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 185 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,7 s. Silnik FORD Focus 1.0 EcoBoost 99g Edition Start Hatchback V jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.0 EcoBoost 99g Edition Start Hatchback V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.0 EcoBoost 99g Edition Start Hatchback V osiąga moment obrotowy 170 Nm. FORD Focus 1.0 EcoBoost 99g Edition Start Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.0 EcoBoost 99g Edition Start Hatchback V to benzyna.

Średnie spalanie FORD Focus 1.0 EcoBoost 99g Edition Start Hatchback V wynosi około 5,0 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus 1.0 EcoBoost 99g Edition Start Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1148 litrów. Wymiary samochodu: 4358 mm długości, 1823 mm szerokości, 1484 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.0 EcoBoost 99g Edition Start Hatchback V 100KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 1.0 EcoBoost 99g Edition Start Hatchback V 100KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,0 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,5 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,2 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 1.0 EcoBoost 99g Edition Start Hatchback V 100KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 12,7 s
Prędkość maksymalna 185 km/h
Moc 100 KM
Momen obrotowy 170 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Emisja CO2 115
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16
Rozmiar felgi 6.5J x 16; 7.0J x 17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.0 EcoBoost 99g Edition Start Hatchback V 100KM (benzyna)

Długość 4358 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1484 mm
Masa własna 1276 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.0 EcoBoost 99g Edition Start Hatchback V 100KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Relingi dachowe aluminiowe 2014 Standard
Hak holowniczy 2014 Standard
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2014 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne, przód 2014 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Klimatyzacja 2014 Standard (indywidualny)
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2014 Standard (indywidualny)
Szyberdach szklany odsuwany i uchylany elektrycznie 2014 Standard (w pakiecie) 2 900 PLN
Ogrzewane fotele przednie 2014 Standard (w pakiecie) 900 PLN
Tapicerka skórzana 2014 Standard
Kierownica skórzana 2014 Standard (indywidualny)

Cena FORD Focus 1.0 EcoBoost 99g Edition Start Hatchback V 100KM (benzyna)

luty 2014 - grudzień 2014 71 250 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.0 EcoBoost 99g Edition Start Hatchback V 100KM (benzyna)

Inne wersje generacja-v

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.