FORD Focus 2.0 Trend EU5 Hatchback IV 145KM (benzyna) (2010 - 2011)

FORD Focus 2.0 Trend EU5 Hatchback IV 145KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2010 do 2011 roku. FORD Focus 2.0 Trend EU5 Hatchback IV to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 107 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 2.0 Trend EU5 Hatchback IV wynosi 145 KM. Silnik FORD Focus 2.0 Trend EU5 Hatchback IV jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1999 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 2.0 Trend EU5 Hatchback IV przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 2.0 Trend EU5 Hatchback IV osiąga moment obrotowy 185 Nm. FORD Focus 2.0 Trend EU5 Hatchback IV posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 2.0 Trend EU5 Hatchback IV to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 2.0 Trend EU5 Hatchback IV posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1258 litrów. Wymiary samochodu: 4337 mm długości, 1839 mm szerokości, 1497 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 2.0 Trend EU5 Hatchback IV 145KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 2.0 Trend EU5 Hatchback IV 145KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 145 KM
Momen obrotowy 185 Nm
Pojemność skokowa silnika 1999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 2.0 Trend EU5 Hatchback IV 145KM (benzyna)

Długość 4337 mm
Szerokość 1839 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1497 mm
Masa własna 1327 kg
Masa całkowita 1795 kg

Wyposażenie FORD Focus 2.0 Trend EU5 Hatchback IV 145KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Radio Sony 6CD ze zmieniarką płyt 2011 Standard (w pakiecie) 3 400 PLN
Hak holowniczy 2011 Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
System monitorowania ciśnienia w ogumieniu 2011 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Kurtyny powietrzne 2011 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Światła przeciwmgielne, przód 2011 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Klimatyzacja 2011 Standard (w pakiecie) 4 500 PLN
Klimatyzacja automatyczna - dwustrefowa 2011 Standard (w pakiecie) 7 000 PLN
Szyby przednie i tylne elektryczne z syst. automatycznego zamykania 2011 Standard (w pakiecie) 1 400 PLN
Lusterka boczne elektr. regulowane i ogrzewane z oświetl. podłoża 2011 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2011 Standard (w pakiecie) 2 100 PLN

Ceny FORD Focus 2.0 Trend EU5 Hatchback IV 145KM (benzyna)

maj 2011 - grudzień 2011 64 650 PLN
styczeń 2011 - maj 2011 63 700 PLN
październik 2010 - grudzień 2010 63 700 PLN
wrzesień 2010 63 300 PLN

Zdjęcia FORD Focus 2.0 Trend EU5 Hatchback IV 145KM (benzyna)

Inne wersje generacja-iv

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.