FORD Focus 2.0 TDCi Gold X DPF Hatchback IV 136KM

FORD Focus 2.0 TDCi Gold X DPF Hatchback IV 136KM (diesel) (2008 - 2010)

FORD Focus 2.0 TDCi Gold X DPF Hatchback IV 136KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2008 do 2010 roku. FORD Focus 2.0 TDCi Gold X DPF Hatchback IV to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 100 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 2.0 TDCi Gold X DPF Hatchback IV wynosi 136 KM. Silnik FORD Focus 2.0 TDCi Gold X DPF Hatchback IV jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 2.0 TDCi Gold X DPF Hatchback IV przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 2.0 TDCi Gold X DPF Hatchback IV osiąga moment obrotowy 320 Nm. FORD Focus 2.0 TDCi Gold X DPF Hatchback IV posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 2.0 TDCi Gold X DPF Hatchback IV to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 2.0 TDCi Gold X DPF Hatchback IV posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1258 litrów. Wymiary samochodu: 4337 mm długości, 1839 mm szerokości, 1497 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 2.0 TDCi Gold X DPF Hatchback IV 136KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 2.0 TDCi Gold X DPF Hatchback IV 136KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 136 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 2.0 TDCi Gold X DPF Hatchback IV 136KM (diesel)

Długość 4337 mm
Szerokość 1839 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1497 mm
Masa własna 1391 kg
Masa całkowita 1875 kg

Wyposażenie FORD Focus 2.0 TDCi Gold X DPF Hatchback IV 136KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Radio Sony 6CD ze zmieniarką płyt 2009 - 2010 Standard
Schowek podręczny z funkcją chłodzenia 2009 - 2010 Standard
Lusterka boczne elektrycznie regulowane, składane i ogrzewane z lampkami oświetlającymi podłoże 2009 - 2010 Standard
Zamek centralny z pilotem i dwuetapowym ryglowaniem drzwi 2009 - 2010 Standard
Spryskiwacze reflektorów 2009 - 2010 Standard
Lakier Uni 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Koło zapasowe dojazdowe 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 150 PLN
Przycisk rozrusznika Ford Power 2009 - 2010 Standard
Zestaw głośnomówiący Bluetooth z funkcją sterowania głosem 2009 - 2010 Standard
Dywaniki welurowe z przodu i z tyłu 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 100 PLN

Ceny FORD Focus 2.0 TDCi Gold X DPF Hatchback IV 136KM (diesel)

marzec 2010 - grudzień 2010 89 500 PLN
październik 2009 - luty 2010 88 800 PLN
lipiec 2009 - październik 2009 88 700 PLN
czerwiec 2008 - czerwiec 2009 82 650 PLN

Zdjęcia FORD Focus 2.0 TDCi Gold X DPF Hatchback IV 136KM (diesel)

Inne wersje generacja-iv

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.