FORD Focus 2.0 Silver X Hatchback IV 145KM (benzyna) (2007 - 2010)

FORD Focus 2.0 Silver X Hatchback IV 145KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2010 roku. FORD Focus 2.0 Silver X Hatchback IV to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 107 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 2.0 Silver X Hatchback IV wynosi 145 KM. Silnik FORD Focus 2.0 Silver X Hatchback IV jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1999 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 2.0 Silver X Hatchback IV przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 2.0 Silver X Hatchback IV osiąga moment obrotowy 185 Nm. FORD Focus 2.0 Silver X Hatchback IV posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 2.0 Silver X Hatchback IV to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 2.0 Silver X Hatchback IV posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1258 litrów. Wymiary samochodu: 4337 mm długości, 1839 mm szerokości, 1497 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 2.0 Silver X Hatchback IV 145KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 2.0 Silver X Hatchback IV 145KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 145 KM
Momen obrotowy 185 Nm
Pojemność skokowa silnika 1999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 2.0 Silver X Hatchback IV 145KM (benzyna)

Długość 4337 mm
Szerokość 1839 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1497 mm
Masa własna 1307 kg
Masa całkowita 1775 kg

Wyposażenie FORD Focus 2.0 Silver X Hatchback IV 145KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Radio Sony 6CD ze zmieniarką płyt 2009 - 2010 Standard
Schowek podręczny z funkcją chłodzenia 2009 - 2010 Standard
Szyby przednie elektryczne z systemem automatycznego zamykania 2009 - 2010 Standard
Lusterka boczne elektrycznie regulowane, składane i ogrzewane z lampkami oświetlającymi podłoże 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 400 PLN
Zamek centralny z pilotem i dwuetapowym ryglowaniem drzwi 2009 - 2010 Standard
Spryskiwacze reflektorów 2009 - 2010 Standard
Lakier Uni 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Koło zapasowe dojazdowe 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 150 PLN
Przycisk rozrusznika Ford Power 2009 - 2010 Standard
Zestaw głośnomówiący Bluetooth z funkcją sterowania głosem 2009 - 2010 Standard

Ceny FORD Focus 2.0 Silver X Hatchback IV 145KM (benzyna)

marzec 2010 - grudzień 2010 68 550 PLN
październik 2009 - luty 2010 67 850 PLN
lipiec 2009 - październik 2009 67 750 PLN
czerwiec 2008 - czerwiec 2009 66 700 PLN
grudzień 2007 - czerwiec 2008 68 650 PLN

Zdjęcia FORD Focus 2.0 Silver X Hatchback IV 145KM (benzyna)

FORD Focus IV hatchback tablica rozdzielcza
FORD Focus IV hatchback czerwony jasny przedni lewy
FORD Focus IV hatchback czerwony jasny przedni
FORD Focus IV hatchback czerwony jasny przedni lewy
FORD Focus IV hatchback czerwony jasny przedni prawy
FORD Focus IV hatchback czerwony jasny tylny prawy
FORD Focus IV hatchback czerwony jasny tylny prawy
FORD Focus IV hatchback niebieski jasny

Inne wersje generacja-iv

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.