FORD Focus 2.0 Platinium X Hatchback IV 145KM (benzyna) (2007 - 2010)

FORD Focus 2.0 Platinium X Hatchback IV 145KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2010 roku. FORD Focus 2.0 Platinium X Hatchback IV to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 107 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 2.0 Platinium X Hatchback IV wynosi 145 KM. Silnik FORD Focus 2.0 Platinium X Hatchback IV jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1999 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 2.0 Platinium X Hatchback IV przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 2.0 Platinium X Hatchback IV osiąga moment obrotowy 185 Nm. FORD Focus 2.0 Platinium X Hatchback IV posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 2.0 Platinium X Hatchback IV to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 2.0 Platinium X Hatchback IV posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1258 litrów. Wymiary samochodu: 4337 mm długości, 1839 mm szerokości, 1497 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 2.0 Platinium X Hatchback IV 145KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 2.0 Platinium X Hatchback IV 145KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 145 KM
Momen obrotowy 185 Nm
Pojemność skokowa silnika 1999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 2.0 Platinium X Hatchback IV 145KM (benzyna)

Długość 4337 mm
Szerokość 1839 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1497 mm
Masa własna 1327 kg
Masa całkowita 1795 kg

Wyposażenie FORD Focus 2.0 Platinium X Hatchback IV 145KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Radio Sony 6CD ze zmieniarką płyt 2009 - 2010 Standard
Schowek podręczny z funkcją chłodzenia 2009 - 2010 Standard
Lusterka boczne elektrycznie regulowane, składane i ogrzewane z lampkami oświetlającymi podłoże 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 400 PLN
Zamek centralny z pilotem i dwuetapowym ryglowaniem drzwi 2009 - 2010 Standard
Tylny spoiler w kolorze nadwozia, powiększony 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 400 PLN
Spryskiwacze reflektorów 2009 - 2010 Standard
Lakier Uni 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Koło zapasowe dojazdowe 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 150 PLN
Felgi aluminiowe 18 (wzór 5-ramienny) z ogumieniem 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 400 PLN
Gniazdko 230V / 150W 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 550 PLN

Ceny FORD Focus 2.0 Platinium X Hatchback IV 145KM (benzyna)

marzec 2010 - grudzień 2010 80 000 PLN
październik 2009 - luty 2010 79 300 PLN
lipiec 2009 - październik 2009 78 300 PLN
czerwiec 2008 - czerwiec 2009 77 250 PLN
grudzień 2007 - czerwiec 2008 79 200 PLN

Zdjęcia FORD Focus 2.0 Platinium X Hatchback IV 145KM (benzyna)

Inne wersje generacja-iv

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.

Ford lubi kitesurfing - Ford Focus Active Challenge
W dniach 15-18.08.2019 odbyła się ostatnia tegoroczna runda zawodów kitesurfingowych Ford Focus Active Challenge. Zostały przeprowadzone w długi sierpniowy weekend i miały rangę mistrzostw Polski, więc poza zwycięzcami pucharu wyłoniły również mistrzów Polski w kitesurfingu w roku 2019 r.

Ford Focus Active Challenge. Znamy mistrzów Polski w kitesurfingu 2019!
W długi sierpniowy weekend w Pucku rozegrany został ostatni przystanek zawodów Ford Focus Active Challenge. Wyłoniono w nim mistrzów Polski w konkurencjach Freestyle i Formuła Kite Open, a także finalistów pucharu Polski w konkurencji Freestyle.

Ford Focus Active Challenge - Mistrzostwa Polski w kitesurfingu oraz wielki finał Pucharu Polski
Już w najbliższy długi weekend 15 - 18 sierpnia czołówka polskich kitesurferów spotka się na zawodach Ford Focus Active Challenge, aby powalczyć o tytuł Mistrza Polski i zwycięstwo w tegorocznym Pucharze Polski.

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".