FORD Focus 1.8 TDCi Platinium X Hatchback IV 115KM

FORD Focus 1.8 TDCi Platinium X Hatchback IV 115KM (diesel) (2007 - 2010)

FORD Focus 1.8 TDCi Platinium X Hatchback IV 115KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2007 do 2010 roku. FORD Focus 1.8 TDCi Platinium X Hatchback IV to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.8 TDCi Platinium X Hatchback IV wynosi 115 KM. Silnik FORD Focus 1.8 TDCi Platinium X Hatchback IV jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1753 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.8 TDCi Platinium X Hatchback IV przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.8 TDCi Platinium X Hatchback IV osiąga moment obrotowy 280 Nm. FORD Focus 1.8 TDCi Platinium X Hatchback IV posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.8 TDCi Platinium X Hatchback IV to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.8 TDCi Platinium X Hatchback IV posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1258 litrów. Wymiary samochodu: 4337 mm długości, 1839 mm szerokości, 1497 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.8 TDCi Platinium X Hatchback IV 115KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.8 TDCi Platinium X Hatchback IV 115KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 115 KM
Momen obrotowy 280 Nm
Pojemność skokowa silnika 1753 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.8 TDCi Platinium X Hatchback IV 115KM (diesel)

Długość 4337 mm
Szerokość 1839 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1497 mm
Masa własna 1392 kg
Masa całkowita 1875 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.8 TDCi Platinium X Hatchback IV 115KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Radio Sony 6CD ze zmieniarką płyt 2009 - 2010 Standard
Schowek podręczny z funkcją chłodzenia 2009 - 2010 Standard
Lusterka boczne elektrycznie regulowane, składane i ogrzewane z lampkami oświetlającymi podłoże 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 400 PLN
Zamek centralny z pilotem i dwuetapowym ryglowaniem drzwi 2009 - 2010 Standard
Tylny spoiler w kolorze nadwozia, powiększony 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 400 PLN
Spryskiwacze reflektorów 2009 - 2010 Standard
Lakier Uni 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Koło zapasowe dojazdowe 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 150 PLN
Felgi aluminiowe 18 (wzór 5-ramienny) z ogumieniem 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 400 PLN
Gniazdko 230V / 150W 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 550 PLN

Ceny FORD Focus 1.8 TDCi Platinium X Hatchback IV 115KM (diesel)

marzec 2010 - grudzień 2010 82 750 PLN
październik 2009 - luty 2010 82 050 PLN
lipiec 2009 - październik 2009 81 050 PLN
czerwiec 2008 - czerwiec 2009 80 000 PLN
grudzień 2007 - czerwiec 2008 81 950 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.8 TDCi Platinium X Hatchback IV 115KM (diesel)

Inne wersje generacja-iv

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.