FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback IV 109KM (diesel) (2007 - 2009)

FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback IV 109KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2007 do 2009 roku. FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback IV to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 80 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback IV wynosi 109 KM. Silnik FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback IV jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1560 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback IV przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback IV osiąga moment obrotowy 240 Nm. FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback IV posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback IV to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback IV posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1258 litrów. Wymiary samochodu: 4337 mm długości, 1839 mm szerokości, 1497 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback IV 109KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback IV 109KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 109 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1560 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback IV 109KM (diesel)

Długość 4337 mm
Szerokość 1839 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1497 mm
Masa własna 1338 kg
Masa całkowita 1780 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback IV 109KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Dwa paski ST na masce silnika, dachu i pokrywie bagażnika 2008 - 2009 Standard
Dwa paski ST po bokach nadwozia 2008 - 2009 Standard
Pakiet dodatków stylizacyjnych ST 1 2008 - 2009 Standard
Pakiet dodatków stylizacyjnych ST 2 2008 - 2009 Standard
Tylna kanapa profilowana na dwa siedziska 2008 - 2009 Standard
Pakiet siedzeń RECARO 1 2008 - 2009 Standard
Pakiet siedzeń RECARO 2 2008 - 2009 Standard
Dodatkowa nagrzewnica PTC 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 750 PLN
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 2008 - 2009 Standard
System reflektorów adaptacyjnych + lampy tylne LED 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN

Ceny FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback IV 109KM (diesel)

lipiec 2009 - październik 2009 70 000 PLN
czerwiec 2008 - czerwiec 2009 68 950 PLN
grudzień 2007 - czerwiec 2008 70 900 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback IV 109KM (diesel)

FORD Focus IV hatchback tablica rozdzielcza
FORD Focus IV hatchback czerwony jasny przedni lewy
FORD Focus IV hatchback czerwony jasny przedni
FORD Focus IV hatchback czerwony jasny przedni lewy
FORD Focus IV hatchback czerwony jasny przedni prawy
FORD Focus IV hatchback czerwony jasny tylny prawy
FORD Focus IV hatchback czerwony jasny tylny prawy
FORD Focus IV hatchback niebieski jasny

Inne wersje generacja-iv

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.