FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Trend Hatchback IV 90KM

FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Trend Hatchback IV 90KM (diesel) (2010 - 2011)

FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Trend Hatchback IV 90KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2010 do 2011 roku. FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Trend Hatchback IV to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Trend Hatchback IV wynosi 90 KM. Silnik FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Trend Hatchback IV jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1560 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Trend Hatchback IV przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Trend Hatchback IV osiąga moment obrotowy 215 Nm. FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Trend Hatchback IV posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Trend Hatchback IV to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Trend Hatchback IV posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1258 litrów. Wymiary samochodu: 4337 mm długości, 1839 mm szerokości, 1497 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Trend Hatchback IV 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Trend Hatchback IV 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 215 Nm
Pojemność skokowa silnika 1560 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Trend Hatchback IV 90KM (diesel)

Długość 4337 mm
Szerokość 1839 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1497 mm
Masa własna 1335 kg
Masa całkowita 1775 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Trend Hatchback IV 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Radio Sony 6CD ze zmieniarką płyt 2011 Standard (w pakiecie) 3 400 PLN
Hak holowniczy 2011 Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
System monitorowania ciśnienia w ogumieniu 2011 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Kurtyny powietrzne 2011 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Światła przeciwmgielne, przód 2011 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Klimatyzacja 2011 Standard (w pakiecie) 4 500 PLN
Klimatyzacja automatyczna - dwustrefowa 2011 Standard (w pakiecie) 7 000 PLN
Lusterka boczne elektr. regulowane i ogrzewane z oświetl. podłoża 2011 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Lusterka boczne elektrycznie regulowane, składane i ogrzewane z lampkami oświetlającymi podłoże 2011 Standard (w pakiecie) 1 400 PLN
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2011 Standard (w pakiecie) 2 100 PLN

Ceny FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Trend Hatchback IV 90KM (diesel)

maj 2011 - grudzień 2011 65 150 PLN
styczeń 2011 - maj 2011 64 200 PLN
październik 2010 - grudzień 2010 64 200 PLN
wrzesień 2010 63 800 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.6 TDCi cDPF Trend Hatchback IV 90KM (diesel)

FORD Focus IV hatchback tablica rozdzielcza
FORD Focus IV hatchback czerwony jasny przedni lewy
FORD Focus IV hatchback czerwony jasny przedni
FORD Focus IV hatchback czerwony jasny przedni lewy
FORD Focus IV hatchback czerwony jasny przedni prawy
FORD Focus IV hatchback czerwony jasny tylny prawy
FORD Focus IV hatchback czerwony jasny tylny prawy
FORD Focus IV hatchback niebieski jasny

Inne wersje generacja-iv

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.