FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Hatchback III 136KM

FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Hatchback III 136KM (diesel) (2005 - 2008)

FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Hatchback III 136KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2005 do 2008 roku. FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 100 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Hatchback III wynosi 136 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 203 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,3 s. Silnik FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Hatchback III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Hatchback III osiąga moment obrotowy 320 Nm. FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Hatchback III to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Hatchback III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1245 litrów. Wymiary samochodu: 4342 mm długości, 1840 mm szerokości, 1454 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Hatchback III 136KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Hatchback III 136KM (diesel)

Spalanie w jeździe miejskiej 7,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,6 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Hatchback III 136KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,3 s
Prędkość maksymalna 203 km/h
Moc 136 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Hatchback III 136KM (diesel)

Długość 4342 mm
Szerokość 1840 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1454 mm
Masa własna 1397 kg
Masa całkowita 1865 kg

Wyposażenie FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Hatchback III 136KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
FordProtect - przedłużona gwarancja - 4lata / 150 000 km 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 2 500 PLN
Felgi aluminiowe 18 (wzór 5-ramienny) z ogumieniem 225/40 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 4 500 PLN
Pakiet Focus Stylizacyjny 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 3 200 PLN
Spoiler przedniego i tylnego zderzaka 2007 - 2008 Standard
Podłokietnik z przodu 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Siedzenia sportowe - przód 2006 - 2008 Standard
Poduszki powietrzne boczne - przód 2006 - 2008 Standard
Kurtyny powietrzne 2006 - 2008 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2006 - 2008 Standard (indywidualny)
EBA - układ wspomagania hamowania awaryjnego 2006 - 2008 Standard (w pakiecie) 200 PLN

Ceny FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Hatchback III 136KM (diesel)

listopad 2005 - luty 2008 84 800 PLN
marzec 2005 - październik 2005 84 700 PLN

Zdjęcia FORD Focus 2.0 TDCi Ghia DPF Hatchback III 136KM (diesel)

Inne wersje generacja-iii

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.

Ford lubi kitesurfing - Ford Focus Active Challenge
W dniach 15-18.08.2019 odbyła się ostatnia tegoroczna runda zawodów kitesurfingowych Ford Focus Active Challenge. Zostały przeprowadzone w długi sierpniowy weekend i miały rangę mistrzostw Polski, więc poza zwycięzcami pucharu wyłoniły również mistrzów Polski w kitesurfingu w roku 2019 r.

Ford Focus Active Challenge. Znamy mistrzów Polski w kitesurfingu 2019!
W długi sierpniowy weekend w Pucku rozegrany został ostatni przystanek zawodów Ford Focus Active Challenge. Wyłoniono w nim mistrzów Polski w konkurencjach Freestyle i Formuła Kite Open, a także finalistów pucharu Polski w konkurencji Freestyle.