FORD Focus 1.8 TDCi FX Gold / X Hatchback III 115KM

FORD Focus 1.8 TDCi FX Gold / X Hatchback III 115KM (diesel) (2005 - 2008)

FORD Focus 1.8 TDCi FX Gold / X Hatchback III 115KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2005 do 2008 roku. FORD Focus 1.8 TDCi FX Gold / X Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.8 TDCi FX Gold / X Hatchback III wynosi 115 KM. Silnik FORD Focus 1.8 TDCi FX Gold / X Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1753 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.8 TDCi FX Gold / X Hatchback III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.8 TDCi FX Gold / X Hatchback III osiąga moment obrotowy 280 Nm. FORD Focus 1.8 TDCi FX Gold / X Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.8 TDCi FX Gold / X Hatchback III to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.8 TDCi FX Gold / X Hatchback III posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1245 litrów. Wymiary samochodu: 1840 mm szerokości.

Opinie o FORD Focus 1.8 TDCi FX Gold / X Hatchback III 115KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.8 TDCi FX Gold / X Hatchback III 115KM (diesel)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 115 KM
Momen obrotowy 280 Nm
Pojemność skokowa silnika 1753 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.8 TDCi FX Gold / X Hatchback III 115KM (diesel)

Szerokość 1840 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Masa własna 1374 kg
Masa całkowita 1860 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.8 TDCi FX Gold / X Hatchback III 115KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Światła przeciwmgielne 2007 - 2008 Standard
El. podnoszenie szyb, przód 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Zawieszenie sportowe 2007 - 2008 Standard
Przedni podłokietnik 2007 - 2008 Standard
Felgi alu. 18 wzór 5-ramienny z ogumieniem 2007 - 2008 Standard
Felgi alu. 15 wzór 9-ramienny z ogumieniem 2007 - 2008 Standard
Felgi aluminiowe 16 wzór 5-ramienny z ogumieniem 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 1 800 PLN
FordProtect - przedłużona gwarancja - 4lata / 150 000 km 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 2 500 PLN
Kurtyny powietrzne 2007 - 2008 Standard
EBA - układ wspomagania hamowania awaryjnego 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 200 PLN

Ceny FORD Focus 1.8 TDCi FX Gold / X Hatchback III 115KM (diesel)

październik 2006 - luty 2008 70 300 PLN
marzec 2006 - wrzesień 2006 72 350 PLN
listopad 2005 - luty 2006 73 800 PLN
marzec 2005 - październik 2005 73 700 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.8 TDCi FX Gold / X Hatchback III 115KM (diesel)

Inne wersje generacja-iii

FORD Focus - Wiadomości

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.