FORD Focus 1.8 FF Amber X Hatchback III 125KM (benzyna lub alkohol e85) (2007 - 2008)

FORD Focus 1.8 FF Amber X Hatchback III 125KM (benzyna lub alkohol e85)

Wersja była produkowana od 2007 do 2008 roku. FORD Focus 1.8 FF Amber X Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 92 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.8 FF Amber X Hatchback III wynosi 125 KM. Silnik FORD Focus 1.8 FF Amber X Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1798 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.8 FF Amber X Hatchback III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.8 FF Amber X Hatchback III osiąga moment obrotowy 165 Nm. FORD Focus 1.8 FF Amber X Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.8 FF Amber X Hatchback III to benzyna lub alkohol e85.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.8 FF Amber X Hatchback III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1247 litrów. Wymiary samochodu: 4342 mm długości, 1840 mm szerokości, 1497 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.8 FF Amber X Hatchback III 125KM (benzyna lub alkohol e85)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.8 FF Amber X Hatchback III 125KM (benzyna lub alkohol e85)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 125 KM
Momen obrotowy 165 Nm
Pojemność skokowa silnika 1798 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.8 FF Amber X Hatchback III 125KM (benzyna lub alkohol e85)

Długość 4342 mm
Szerokość 1840 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1497 mm
Masa własna 1307 kg
Masa całkowita 1795 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.8 FF Amber X Hatchback III 125KM (benzyna lub alkohol e85)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2007 - 2008 Standard
Klimatyzacja 2007 - 2008 Standard
Lusterka boczne regulowane mechanicznie 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2007 - 2008 Standard
Wspomaganie układu kierowniczego 2007 - 2008 Standard
El. podnoszenie szyb, przód 2007 - 2008 Standard
Szyby barwione 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 2007 - 2008 Standard
Tylne oparcie składane, dzielone 2007 - 2008 Standard (indywidualny)

Cena FORD Focus 1.8 FF Amber X Hatchback III 125KM (benzyna lub alkohol e85)

maj 2007 - luty 2008 63 500 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.8 FF Amber X Hatchback III 125KM (benzyna lub alkohol e85)

Inne wersje generacja-iii

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.

Ford lubi kitesurfing - Ford Focus Active Challenge
W dniach 15-18.08.2019 odbyła się ostatnia tegoroczna runda zawodów kitesurfingowych Ford Focus Active Challenge. Zostały przeprowadzone w długi sierpniowy weekend i miały rangę mistrzostw Polski, więc poza zwycięzcami pucharu wyłoniły również mistrzów Polski w kitesurfingu w roku 2019 r.

Ford Focus Active Challenge. Znamy mistrzów Polski w kitesurfingu 2019!
W długi sierpniowy weekend w Pucku rozegrany został ostatni przystanek zawodów Ford Focus Active Challenge. Wyłoniono w nim mistrzów Polski w konkurencjach Freestyle i Formuła Kite Open, a także finalistów pucharu Polski w konkurencji Freestyle.

Ford Focus Active Challenge - Mistrzostwa Polski w kitesurfingu oraz wielki finał Pucharu Polski
Już w najbliższy długi weekend 15 - 18 sierpnia czołówka polskich kitesurferów spotka się na zawodach Ford Focus Active Challenge, aby powalczyć o tytuł Mistrza Polski i zwycięstwo w tegorocznym Pucharze Polski.

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".