FORD Focus 1.6 Trend Hatchback III 100KM (benzyna) (2005 - 2008)

FORD Focus 1.6 Trend Hatchback III 100KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2005 do 2008 roku. FORD Focus 1.6 Trend Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.6 Trend Hatchback III wynosi 100 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 180 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,9 s. Silnik FORD Focus 1.6 Trend Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1596 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.6 Trend Hatchback III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.6 Trend Hatchback III osiąga moment obrotowy 150 Nm. FORD Focus 1.6 Trend Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.6 Trend Hatchback III to benzyna.

Średnie spalanie FORD Focus 1.6 Trend Hatchback III wynosi około 6,7 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus 1.6 Trend Hatchback III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1245 litrów. Wymiary samochodu: 4342 mm długości, 1840 mm szerokości, 1447 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.6 Trend Hatchback III 100KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 1.6 Trend Hatchback III 100KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,7 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,5 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 1.6 Trend Hatchback III 100KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,9 s
Prędkość maksymalna 180 km/h
Moc 100 KM
Momen obrotowy 150 Nm
Pojemność skokowa silnika 1596 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/65 R15
Rozmiar felgi 6JX15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.6 Trend Hatchback III 100KM (benzyna)

Długość 4342 mm
Szerokość 1840 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1447 mm
Masa własna 1248 kg
Masa całkowita 1730 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.6 Trend Hatchback III 100KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
FordProtect - przedłużona gwarancja - 4lata / 150 000 km 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 2 500 PLN
Radioodtwarzacz kasetowy 5000 C, 6 głośników 2007 - 2008 Standard
Zmieniarka płyt CD pod fotelem pasażera 2007 - 2008 Standard
Felgi aluminiowe 18 (wzór 5-ramienny) z ogumieniem 225/40 2007 - 2008 Standard
Pakiet Focus Stylizacyjny 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 4 000 PLN
Spoiler przedniego i tylnego zderzaka 2007 - 2008 Standard
Podłokietnik z przodu 2007 - 2008 Standard
Siedzenia sportowe - przód 2006 - 2008 Standard
Radio Ford CD ICE 6000 2006 - 2008 Standard
Poduszki powietrzne boczne - przód 2006 - 2008 Standard

Ceny FORD Focus 1.6 Trend Hatchback III 100KM (benzyna)

październik 2006 - luty 2008 56 100 PLN
listopad 2005 - wrzesień 2006 56 100 PLN
marzec 2005 - październik 2005 56 000 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.6 Trend Hatchback III 100KM (benzyna)

Inne wersje generacja-iii

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.