FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback III 109KM (diesel) (2005)

FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback III 109KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2005 roku. FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 80 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback III wynosi 109 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 188 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,9 s. Silnik FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1560 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback III osiąga moment obrotowy 240 Nm. FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback III to diesel.

Średnie spalanie FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback III wynosi około 5,2 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1245 litrów. Wymiary samochodu: 4342 mm długości, 1840 mm szerokości, 1454 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback III 109KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback III 109KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,2 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback III 109KM (diesel)

Norma Euro Euro 3
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,9 s
Prędkość maksymalna 188 km/h
Moc 109 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1560 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 52
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/65 R15
Rozmiar felgi 6JX15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback III 109KM (diesel)

Długość 4342 mm
Szerokość 1840 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1454 mm
Masa własna 1337 kg
Masa całkowita 1775 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback III 109KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2005 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2005 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2005 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2005 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2005 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2005 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2005 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2005 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 2005 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 2005 Standard (indywidualny)

Cena FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback III 109KM (diesel)

marzec 2005 65 500 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.6 TDCi Trend Hatchback III 109KM (diesel)

Inne wersje generacja-iii

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.