FORD Focus 1.6 TDCi FX Silver / X DPF Hatchback III 109KM

FORD Focus 1.6 TDCi FX Silver / X DPF Hatchback III 109KM (diesel) (2005 - 2008)

FORD Focus 1.6 TDCi FX Silver / X DPF Hatchback III 109KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2005 do 2008 roku. FORD Focus 1.6 TDCi FX Silver / X DPF Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 80 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.6 TDCi FX Silver / X DPF Hatchback III wynosi 109 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 188 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,9 s. Silnik FORD Focus 1.6 TDCi FX Silver / X DPF Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1560 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.6 TDCi FX Silver / X DPF Hatchback III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.6 TDCi FX Silver / X DPF Hatchback III osiąga moment obrotowy 240 Nm. FORD Focus 1.6 TDCi FX Silver / X DPF Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.6 TDCi FX Silver / X DPF Hatchback III to diesel.

Średnie spalanie FORD Focus 1.6 TDCi FX Silver / X DPF Hatchback III wynosi około 5,2 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus 1.6 TDCi FX Silver / X DPF Hatchback III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1245 litrów. Wymiary samochodu: 1840 mm szerokości.

Opinie o FORD Focus 1.6 TDCi FX Silver / X DPF Hatchback III 109KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 1.6 TDCi FX Silver / X DPF Hatchback III 109KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,2 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 1.6 TDCi FX Silver / X DPF Hatchback III 109KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,9 s
Prędkość maksymalna 188 km/h
Moc 109 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1560 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 52
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/65 R15
Rozmiar felgi 6JX15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.6 TDCi FX Silver / X DPF Hatchback III 109KM (diesel)

Szerokość 1840 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Masa własna 1333 kg
Masa całkowita 1775 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.6 TDCi FX Silver / X DPF Hatchback III 109KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Komputer pokładowy 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Przedni podłokietnik 2007 - 2008 Standard
Felgi alu. 18 wzór 5-ramienny z ogumieniem 2007 - 2008 Standard
Radio Ford CD ICE 6000 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
FordProtect - przedłużona gwarancja - 4lata / 150 000 km 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 2 500 PLN
Kurtyny powietrzne 2007 - 2008 Standard
EBA - układ wspomagania hamowania awaryjnego 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 200 PLN
Światła przeciwmgielne, przód 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Reflektory halogenowe adaptacyjne ze statycznymi światłami doświetlającymi zakręty 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Klimatyzacja 2007 - 2008 Standard

Ceny FORD Focus 1.6 TDCi FX Silver / X DPF Hatchback III 109KM (diesel)

październik 2006 - luty 2008 74 400 PLN
listopad 2005 - wrzesień 2006 73 100 PLN
marzec 2005 - październik 2005 73 000 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.6 TDCi FX Silver / X DPF Hatchback III 109KM (diesel)

Inne wersje generacja-iii

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".