FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III 80KM (benzyna) (2007 - 2008)

FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III 80KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2008 roku. FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 59 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III wynosi 80 KM. Silnik FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1388 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III osiąga moment obrotowy 124 Nm. FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1247 litrów. Wymiary samochodu: 4342 mm długości, 1840 mm szerokości, 1497 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III 80KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III 80KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 80 KM
Momen obrotowy 124 Nm
Pojemność skokowa silnika 1388 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III 80KM (benzyna)

Długość 4342 mm
Szerokość 1840 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1497 mm
Masa własna 1245 kg
Masa całkowita 1690 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III 80KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Szyby barwione 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Airbag - 4 sztuki 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Siedzenia sportowe - przód 2007 - 2008 Standard
Radio Ford CD ICE 6000 2007 - 2008 Standard
FordProtect - przedłużona gwarancja - 4lata / 150 000 km 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 2 500 PLN
Poduszki powietrzne boczne - przód 2007 - 2008 Standard
Kurtyny powietrzne 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2007 - 2008 Standard (indywidualny)

Cena FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III 80KM (benzyna)

marzec 2007 - luty 2008 53 150 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III 80KM (benzyna)

Inne wersje generacja-iii

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.