FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III 80KM (benzyna) (2007 - 2008)

FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III 80KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2008 roku. FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 59 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III wynosi 80 KM. Silnik FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1388 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III osiąga moment obrotowy 124 Nm. FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1247 litrów. Wymiary samochodu: 4342 mm długości, 1840 mm szerokości, 1497 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III 80KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III 80KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 80 KM
Momen obrotowy 124 Nm
Pojemność skokowa silnika 1388 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III 80KM (benzyna)

Długość 4342 mm
Szerokość 1840 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1497 mm
Masa własna 1263 kg
Masa całkowita 1710 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III 80KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Szyby barwione 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Airbag - 4 sztuki 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Siedzenia sportowe - przód 2007 - 2008 Standard
Radio Ford CD ICE 6000 2007 - 2008 Standard
FordProtect - przedłużona gwarancja - 4lata / 150 000 km 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 2 500 PLN
Poduszki powietrzne boczne - przód 2007 - 2008 Standard
Kurtyny powietrzne 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2007 - 2008 Standard (indywidualny)

Cena FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III 80KM (benzyna)

marzec 2007 - luty 2008 54 650 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.4 Trend + Hatchback III 80KM (benzyna)

Inne wersje generacja-iii

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.

Ford lubi kitesurfing - Ford Focus Active Challenge
W dniach 15-18.08.2019 odbyła się ostatnia tegoroczna runda zawodów kitesurfingowych Ford Focus Active Challenge. Zostały przeprowadzone w długi sierpniowy weekend i miały rangę mistrzostw Polski, więc poza zwycięzcami pucharu wyłoniły również mistrzów Polski w kitesurfingu w roku 2019 r.

Ford Focus Active Challenge. Znamy mistrzów Polski w kitesurfingu 2019!
W długi sierpniowy weekend w Pucku rozegrany został ostatni przystanek zawodów Ford Focus Active Challenge. Wyłoniono w nim mistrzów Polski w konkurencjach Freestyle i Formuła Kite Open, a także finalistów pucharu Polski w konkurencji Freestyle.

Ford Focus Active Challenge - Mistrzostwa Polski w kitesurfingu oraz wielki finał Pucharu Polski
Już w najbliższy długi weekend 15 - 18 sierpnia czołówka polskich kitesurferów spotka się na zawodach Ford Focus Active Challenge, aby powalczyć o tytuł Mistrza Polski i zwycięstwo w tegorocznym Pucharze Polski.

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".