FORD Focus RS Hatchback II 2.0 215KM (benzyna) (2002 - 2004)

FORD Focus RS Hatchback II 2.0 215KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2002 do 2004 roku. FORD Focus RS Hatchback II 2.0 to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 158 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus RS Hatchback II 2.0 wynosi 215 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 232 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 6,7 s. Silnik FORD Focus RS Hatchback II 2.0 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1988 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus RS Hatchback II 2.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus RS Hatchback II 2.0 osiąga moment obrotowy 310 Nm. FORD Focus RS Hatchback II 2.0 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus RS Hatchback II 2.0 to benzyna.

Średnie spalanie FORD Focus RS Hatchback II 2.0 wynosi około 10,1 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus RS Hatchback II 2.0 posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1205 litrów. Wymiary samochodu: 4183 mm długości, 1772 mm szerokości, 1460 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus RS Hatchback II 2.0 215KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus RS Hatchback II 2.0 215KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 10,1 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 14,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 7,7 l/100km

Dane techniczne FORD Focus RS Hatchback II 2.0 215KM (benzyna)

Norma Euro Euro 3
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 6,7 s
Prędkość maksymalna 232 km/h
Moc 215 KM
Momen obrotowy 310 Nm
Pojemność skokowa silnika 1988 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/40 R18
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus RS Hatchback II 2.0 215KM (benzyna)

Długość 4183 mm
Szerokość 1772 mm
Rozstaw osi 2615 mm
Wysokość 1460 mm
Masa własna 1280 kg
Masa całkowita 1725 kg

Wyposażenie FORD Focus RS Hatchback II 2.0 215KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2002 - 2004 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 2002 - 2004 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2002 - 2004 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2002 - 2004 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2002 - 2004 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2002 - 2004 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2002 - 2004 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2002 - 2004 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2002 - 2004 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2002 - 2004 Standard (indywidualny)

Cena FORD Focus RS Hatchback II 2.0 215KM (benzyna)

sierpień 2002 - wrzesień 2004 50 000 PLN

Zdjęcia FORD Focus RS Hatchback II 2.0 215KM (benzyna)

Inne wersje generacja-ii

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.