FORD Focus 1.8 TDDi FX Silver Hatchback II 90KM

FORD Focus 1.8 TDDi FX Silver Hatchback II 90KM (diesel) (2004 - 2005)

FORD Focus 1.8 TDDi FX Silver Hatchback II 90KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2004 do 2005 roku. FORD Focus 1.8 TDDi FX Silver Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.8 TDDi FX Silver Hatchback II wynosi 90 KM. Silnik FORD Focus 1.8 TDDi FX Silver Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1753 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.8 TDDi FX Silver Hatchback II przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.8 TDDi FX Silver Hatchback II osiąga moment obrotowy 200 Nm. FORD Focus 1.8 TDDi FX Silver Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.8 TDDi FX Silver Hatchback II to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.8 TDDi FX Silver Hatchback II posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1205 litrów. Wymiary samochodu: 1702 mm szerokości.

Opinie o FORD Focus 1.8 TDDi FX Silver Hatchback II 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.8 TDDi FX Silver Hatchback II 90KM (diesel)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1753 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.8 TDDi FX Silver Hatchback II 90KM (diesel)

Szerokość 1702 mm
Rozstaw osi 2615 mm
Masa własna 1280 kg
Masa całkowita 1710 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.8 TDDi FX Silver Hatchback II 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 2004 - 2005 Standard (indywidualny)

Ceny FORD Focus 1.8 TDDi FX Silver Hatchback II 90KM (diesel)

grudzień 2004 - kwiecień 2005 60 480 PLN
styczeń 2004 - listopad 2004 58 700 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.8 TDDi FX Silver Hatchback II 90KM (diesel)

FORD Focus II hatchback czarny tylny prawy
FORD Focus II hatchback czarny przedni lewy
FORD Focus II hatchback szary ciemny przedni lewy
FORD Focus II hatchback niebieski jasny przedni prawy
FORD Focus II hatchback niebieski jasny przedni prawy
FORD Focus II hatchback silver grey przedni lewy
FORD Focus II hatchback silver grey przedni lewy

Inne wersje generacja-ii

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.