FORD Focus 1.8 TDDi Comfort X / -100- Hatchback II 90KM

FORD Focus 1.8 TDDi Comfort X / -100- Hatchback II 90KM (diesel) (2002 - 2004)

FORD Focus 1.8 TDDi Comfort X / -100- Hatchback II 90KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2002 do 2004 roku. FORD Focus 1.8 TDDi Comfort X / -100- Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.8 TDDi Comfort X / -100- Hatchback II wynosi 90 KM. Silnik FORD Focus 1.8 TDDi Comfort X / -100- Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1753 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.8 TDDi Comfort X / -100- Hatchback II przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.8 TDDi Comfort X / -100- Hatchback II osiąga moment obrotowy 200 Nm. FORD Focus 1.8 TDDi Comfort X / -100- Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.8 TDDi Comfort X / -100- Hatchback II to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.8 TDDi Comfort X / -100- Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1205 litrów. Wymiary samochodu: 1699 mm szerokości.

Opinie o FORD Focus 1.8 TDDi Comfort X / -100- Hatchback II 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.8 TDDi Comfort X / -100- Hatchback II 90KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1753 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.8 TDDi Comfort X / -100- Hatchback II 90KM (diesel)

Szerokość 1699 mm
Rozstaw osi 2615 mm
Masa własna 1280 kg
Masa całkowita 1710 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.8 TDDi Comfort X / -100- Hatchback II 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2002 - 2004 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2002 - 2004 Standard
Klimatyzacja 2002 - 2004 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2002 - 2004 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2002 - 2004 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2002 - 2004 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2002 - 2004 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2002 - 2004 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2002 - 2004 Standard
Lakier metalik 2002 - 2004 Standard (w pakiecie) 1 750 PLN

Ceny FORD Focus 1.8 TDDi Comfort X / -100- Hatchback II 90KM (diesel)

styczeń 2004 60 600 PLN
grudzień 2003 59 600 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 59 250 PLN
marzec 2002 - listopad 2002 56 200 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.8 TDDi Comfort X / -100- Hatchback II 90KM (diesel)

Inne wersje generacja-ii

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.

Ford lubi kitesurfing - Ford Focus Active Challenge
W dniach 15-18.08.2019 odbyła się ostatnia tegoroczna runda zawodów kitesurfingowych Ford Focus Active Challenge. Zostały przeprowadzone w długi sierpniowy weekend i miały rangę mistrzostw Polski, więc poza zwycięzcami pucharu wyłoniły również mistrzów Polski w kitesurfingu w roku 2019 r.

Ford Focus Active Challenge. Znamy mistrzów Polski w kitesurfingu 2019!
W długi sierpniowy weekend w Pucku rozegrany został ostatni przystanek zawodów Ford Focus Active Challenge. Wyłoniono w nim mistrzów Polski w konkurencjach Freestyle i Formuła Kite Open, a także finalistów pucharu Polski w konkurencji Freestyle.

Ford Focus Active Challenge - Mistrzostwa Polski w kitesurfingu oraz wielki finał Pucharu Polski
Już w najbliższy długi weekend 15 - 18 sierpnia czołówka polskich kitesurferów spotka się na zawodach Ford Focus Active Challenge, aby powalczyć o tytuł Mistrza Polski i zwycięstwo w tegorocznym Pucharze Polski.

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".