FORD Focus 1.8 TDDi Ambiente Hatchback II 90KM (diesel) (2001 - 2005)

FORD Focus 1.8 TDDi Ambiente Hatchback II 90KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2001 do 2005 roku. FORD Focus 1.8 TDDi Ambiente Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.8 TDDi Ambiente Hatchback II wynosi 90 KM. Silnik FORD Focus 1.8 TDDi Ambiente Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1753 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.8 TDDi Ambiente Hatchback II przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.8 TDDi Ambiente Hatchback II osiąga moment obrotowy 200 Nm. FORD Focus 1.8 TDDi Ambiente Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.8 TDDi Ambiente Hatchback II to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.8 TDDi Ambiente Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1205 litrów. Wymiary samochodu: 4152 mm długości, 1702 mm szerokości, 1481 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.8 TDDi Ambiente Hatchback II 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.8 TDDi Ambiente Hatchback II 90KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1753 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.8 TDDi Ambiente Hatchback II 90KM (diesel)

Długość 4152 mm
Szerokość 1702 mm
Rozstaw osi 2615 mm
Wysokość 1481 mm
Masa własna 1280 kg
Masa całkowita 1710 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.8 TDDi Ambiente Hatchback II 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Popielniczka + zapalniczka 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 40 PLN
Felgi aluminiowe 15 z ogumieniem 2003 - 2005 Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
Czujnik odległości przy parkowaniu - tył 2003 - 2005 Standard (w pakiecie) 2 300 PLN
Tylny spoiler 2003 - 2005 Standard (w pakiecie) 995 PLN
Poduszka pasażera+poduszki boczne-przód 2003 - 2005 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Dach szklany odsuwany elektrycznie 2003 - 2005 Standard (w pakiecie) 2 500 PLN
Trzecie światło stop 2003 - 2005 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2003 - 2005 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Uchwyty na kubki z przodu 2003 - 2005 Standard (indywidualny)
Radio Ford ICE 6006 2003 - 2005 Standard (w pakiecie) 2 800 PLN

Ceny FORD Focus 1.8 TDDi Ambiente Hatchback II 90KM (diesel)

grudzień 2004 - kwiecień 2005 56 580 PLN
grudzień 2003 - listopad 2004 53 150 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 52 500 PLN
grudzień 2001 - listopad 2002 54 450 PLN
sierpień 2001 - listopad 2001 54 450 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.8 TDDi Ambiente Hatchback II 90KM (diesel)

Inne wersje generacja-ii

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.