FORD Focus 1.8 TDCi FX Hatchback II 115KM (diesel) (2004 - 2005)

FORD Focus 1.8 TDCi FX Hatchback II 115KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2004 do 2005 roku. FORD Focus 1.8 TDCi FX Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.8 TDCi FX Hatchback II wynosi 115 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 196 km/h. Silnik FORD Focus 1.8 TDCi FX Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1753 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.8 TDCi FX Hatchback II przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.8 TDCi FX Hatchback II osiąga moment obrotowy 250 Nm. FORD Focus 1.8 TDCi FX Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.8 TDCi FX Hatchback II to diesel.

Średnie spalanie FORD Focus 1.8 TDCi FX Hatchback II wynosi około 5,4 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus 1.8 TDCi FX Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1205 litrów. Wymiary samochodu: 1699 mm szerokości.

Opinie o FORD Focus 1.8 TDCi FX Hatchback II 115KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 1.8 TDCi FX Hatchback II 115KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,4 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 1.8 TDCi FX Hatchback II 115KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 196 km/h
Moc 115 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1753 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 195/60 R 15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.8 TDCi FX Hatchback II 115KM (diesel)

Szerokość 1699 mm
Rozstaw osi 2615 mm
Masa własna 1318 kg
Masa całkowita 1720 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.8 TDCi FX Hatchback II 115KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 2004 - 2005 Standard (indywidualny)

Ceny FORD Focus 1.8 TDCi FX Hatchback II 115KM (diesel)

grudzień 2004 - kwiecień 2005 64 180 PLN
styczeń 2004 - listopad 2004 62 400 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.8 TDCi FX Hatchback II 115KM (diesel)

Inne wersje generacja-ii

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.