FORD Focus 1.6 FX Hatchback II 100KM (benzyna) (2004 - 2005)

FORD Focus 1.6 FX Hatchback II 100KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2004 do 2005 roku. FORD Focus 1.6 FX Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.6 FX Hatchback II wynosi 100 KM. Silnik FORD Focus 1.6 FX Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1596 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.6 FX Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.6 FX Hatchback II osiąga moment obrotowy 145 Nm. FORD Focus 1.6 FX Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.6 FX Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.6 FX Hatchback II posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1205 litrów. Wymiary samochodu: 1702 mm szerokości.

Opinie o FORD Focus 1.6 FX Hatchback II 100KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.6 FX Hatchback II 100KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 100 KM
Momen obrotowy 145 Nm
Pojemność skokowa silnika 1596 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.6 FX Hatchback II 100KM (benzyna)

Szerokość 1702 mm
Rozstaw osi 2615 mm
Masa własna 1145 kg
Masa całkowita 1570 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.6 FX Hatchback II 100KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 2004 - 2005 Standard (indywidualny)

Ceny FORD Focus 1.6 FX Hatchback II 100KM (benzyna)

grudzień 2004 - kwiecień 2005 52 180 PLN
styczeń 2004 - listopad 2004 50 400 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.6 FX Hatchback II 100KM (benzyna)

FORD Focus II hatchback czarny tylny prawy
FORD Focus II hatchback czarny przedni lewy
FORD Focus II hatchback szary ciemny przedni lewy
FORD Focus II hatchback niebieski jasny przedni prawy
FORD Focus II hatchback niebieski jasny przedni prawy
FORD Focus II hatchback silver grey przedni lewy
FORD Focus II hatchback silver grey przedni lewy

Inne wersje generacja-ii

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.

Ford lubi kitesurfing - Ford Focus Active Challenge
W dniach 15-18.08.2019 odbyła się ostatnia tegoroczna runda zawodów kitesurfingowych Ford Focus Active Challenge. Zostały przeprowadzone w długi sierpniowy weekend i miały rangę mistrzostw Polski, więc poza zwycięzcami pucharu wyłoniły również mistrzów Polski w kitesurfingu w roku 2019 r.

Ford Focus Active Challenge. Znamy mistrzów Polski w kitesurfingu 2019!
W długi sierpniowy weekend w Pucku rozegrany został ostatni przystanek zawodów Ford Focus Active Challenge. Wyłoniono w nim mistrzów Polski w konkurencjach Freestyle i Formuła Kite Open, a także finalistów pucharu Polski w konkurencji Freestyle.

Ford Focus Active Challenge - Mistrzostwa Polski w kitesurfingu oraz wielki finał Pucharu Polski
Już w najbliższy długi weekend 15 - 18 sierpnia czołówka polskich kitesurferów spotka się na zawodach Ford Focus Active Challenge, aby powalczyć o tytuł Mistrza Polski i zwycięstwo w tegorocznym Pucharze Polski.

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".