FORD Focus 1.4 FX Gold Hatchback II 75KM (benzyna) (2004 - 2005)

FORD Focus 1.4 FX Gold Hatchback II 75KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2004 do 2005 roku. FORD Focus 1.4 FX Gold Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.4 FX Gold Hatchback II wynosi 75 KM. Silnik FORD Focus 1.4 FX Gold Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1388 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.4 FX Gold Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.4 FX Gold Hatchback II osiąga moment obrotowy 123 Nm. FORD Focus 1.4 FX Gold Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.4 FX Gold Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.4 FX Gold Hatchback II posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1205 litrów. Wymiary samochodu: 1702 mm szerokości.

Opinie o FORD Focus 1.4 FX Gold Hatchback II 75KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.4 FX Gold Hatchback II 75KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 75 KM
Momen obrotowy 123 Nm
Pojemność skokowa silnika 1388 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.4 FX Gold Hatchback II 75KM (benzyna)

Szerokość 1702 mm
Rozstaw osi 2615 mm
Masa własna 1163 kg
Masa całkowita 1585 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.4 FX Gold Hatchback II 75KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Popielniczka + zapalniczka 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 40 PLN
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 200 PLN
Uchwyty na kubki z przodu 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy z mech. regulacją położenia 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Radio Ford CD ICE 6000 2004 - 2005 Standard
Promocyjny Pakiet Wypos. 4 Ford Focus 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 2 900 PLN
Pakiet Ford Focus Promocyjny 1 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 2 400 PLN
Pakiet Ford Focus Promocyjny 3 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 1 400 PLN
Moduł domykania szyb 2004 - 2005 Standard

Ceny FORD Focus 1.4 FX Gold Hatchback II 75KM (benzyna)

grudzień 2004 - kwiecień 2005 52 180 PLN
styczeń 2004 - listopad 2004 50 400 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.4 FX Gold Hatchback II 75KM (benzyna)

FORD Focus II hatchback czarny tylny prawy
FORD Focus II hatchback czarny przedni lewy
FORD Focus II hatchback szary ciemny przedni lewy
FORD Focus II hatchback niebieski jasny przedni prawy
FORD Focus II hatchback niebieski jasny przedni prawy
FORD Focus II hatchback silver grey przedni lewy
FORD Focus II hatchback silver grey przedni lewy

Inne wersje generacja-ii

FORD Focus - Wiadomości

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.