FORD Focus 1.8 Ghia Hatchback I 115KM (benzyna) (1998 - 2001)

FORD Focus 1.8 Ghia Hatchback I 115KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1998 do 2001 roku. FORD Focus 1.8 Ghia Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.8 Ghia Hatchback I wynosi 115 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 198 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,3 s. Silnik FORD Focus 1.8 Ghia Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1796 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.8 Ghia Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.8 Ghia Hatchback I osiąga moment obrotowy 160 Nm. FORD Focus 1.8 Ghia Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.8 Ghia Hatchback I to benzyna.

Średnie spalanie FORD Focus 1.8 Ghia Hatchback I wynosi około 7,5 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus 1.8 Ghia Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4152 mm długości, 1702 mm szerokości, 1481 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.8 Ghia Hatchback I 115KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 1.8 Ghia Hatchback I 115KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 7,5 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 10,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 6,0 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 1.8 Ghia Hatchback I 115KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,3 s
Prędkość maksymalna 198 km/h
Moc 115 KM
Momen obrotowy 160 Nm
Pojemność skokowa silnika 1796 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/60 R14
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.8 Ghia Hatchback I 115KM (benzyna)

Długość 4152 mm
Szerokość 1702 mm
Rozstaw osi 2615 mm
Wysokość 1481 mm
Masa własna 1029 kg
Masa całkowita 1480 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.8 Ghia Hatchback I 115KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2001 Standard (w pakiecie) 2 400 PLN
Tempomat 2001 Standard (w pakiecie) 1 100 PLN
Klimatyzacja 2001 Standard (w pakiecie) 4 500 PLN
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2001 Standard
Lakier metalik 2001 Standard (w pakiecie) 1 750 PLN
Dach suwany, mechaniczny 2001 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 2001 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Tapicerka skórzana 2001 Standard
Boczne poduszki powietrzne - przód 2001 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Felgi aluminiowe 15 z ogumieniem 2001 Standard (w pakiecie) 1 100 PLN

Ceny FORD Focus 1.8 Ghia Hatchback I 115KM (benzyna)

grudzień 2001 57 450 PLN
grudzień 2000 - listopad 2001 57 450 PLN
listopad 1998 - listopad 2000 57 450 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.8 Ghia Hatchback I 115KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

FORD Focus - Wiadomości

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.