FORD Focus 1.8 DI Ambiente Hatchback I 75KM (diesel) (1999 - 2001)

FORD Focus 1.8 DI Ambiente Hatchback I 75KM (diesel)

Wersja była produkowana od 1999 do 2001 roku. FORD Focus 1.8 DI Ambiente Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.8 DI Ambiente Hatchback I wynosi 75 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 168 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 14,7 s. Silnik FORD Focus 1.8 DI Ambiente Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1753 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.8 DI Ambiente Hatchback I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.8 DI Ambiente Hatchback I osiąga moment obrotowy 175 Nm. FORD Focus 1.8 DI Ambiente Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.8 DI Ambiente Hatchback I to diesel.

Średnie spalanie FORD Focus 1.8 DI Ambiente Hatchback I wynosi około 5,1 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus 1.8 DI Ambiente Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4152 mm długości, 1702 mm szerokości, 1481 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.8 DI Ambiente Hatchback I 75KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 1.8 DI Ambiente Hatchback I 75KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,1 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,0 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 1.8 DI Ambiente Hatchback I 75KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 14,7 s
Prędkość maksymalna 168 km/h
Moc 75 KM
Momen obrotowy 175 Nm
Pojemność skokowa silnika 1753 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 175/70 R14
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.8 DI Ambiente Hatchback I 75KM (diesel)

Długość 4152 mm
Szerokość 1702 mm
Rozstaw osi 2615 mm
Wysokość 1481 mm
Masa własna 1053 kg
Masa całkowita 1480 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.8 DI Ambiente Hatchback I 75KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 1999 - 2001 Standard (w pakiecie) 500 PLN
Lusterka boczne regulowane mechanicznie 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1999 - 2001 Standard (indywidualny)

Cena FORD Focus 1.8 DI Ambiente Hatchback I 75KM (diesel)

lipiec 1999 - grudzień 2001 60 800 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.8 DI Ambiente Hatchback I 75KM (diesel)

Inne wersje generacja-i

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.

Ford lubi kitesurfing - Ford Focus Active Challenge
W dniach 15-18.08.2019 odbyła się ostatnia tegoroczna runda zawodów kitesurfingowych Ford Focus Active Challenge. Zostały przeprowadzone w długi sierpniowy weekend i miały rangę mistrzostw Polski, więc poza zwycięzcami pucharu wyłoniły również mistrzów Polski w kitesurfingu w roku 2019 r.

Ford Focus Active Challenge. Znamy mistrzów Polski w kitesurfingu 2019!
W długi sierpniowy weekend w Pucku rozegrany został ostatni przystanek zawodów Ford Focus Active Challenge. Wyłoniono w nim mistrzów Polski w konkurencjach Freestyle i Formuła Kite Open, a także finalistów pucharu Polski w konkurencji Freestyle.

Ford Focus Active Challenge - Mistrzostwa Polski w kitesurfingu oraz wielki finał Pucharu Polski
Już w najbliższy długi weekend 15 - 18 sierpnia czołówka polskich kitesurferów spotka się na zawodach Ford Focus Active Challenge, aby powalczyć o tytuł Mistrza Polski i zwycięstwo w tegorocznym Pucharze Polski.

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".