FORD Focus 1.6 Trend Hatchback I 100KM (benzyna) (1998 - 2001)

FORD Focus 1.6 Trend Hatchback I 100KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1998 do 2001 roku. FORD Focus 1.6 Trend Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.6 Trend Hatchback I wynosi 100 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 185 km/h. Silnik FORD Focus 1.6 Trend Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1596 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.6 Trend Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.6 Trend Hatchback I osiąga moment obrotowy 145 Nm. FORD Focus 1.6 Trend Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.6 Trend Hatchback I to benzyna.

Średnie spalanie FORD Focus 1.6 Trend Hatchback I wynosi około 7,0 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus 1.6 Trend Hatchback I posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1205 litrów. Wymiary samochodu: 4152 mm długości, 1702 mm szerokości, 1481 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.6 Trend Hatchback I 100KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 1.6 Trend Hatchback I 100KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 7,0 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 9,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 6,0 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 1.6 Trend Hatchback I 100KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 185 km/h
Moc 100 KM
Momen obrotowy 145 Nm
Pojemność skokowa silnika 1596 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/60 R14
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.6 Trend Hatchback I 100KM (benzyna)

Długość 4152 mm
Szerokość 1702 mm
Rozstaw osi 2615 mm
Wysokość 1481 mm
Masa własna 1055 kg
Masa całkowita 1480 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.6 Trend Hatchback I 100KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2001 Standard (w pakiecie) 2 400 PLN
Klimatyzacja 2001 Standard (w pakiecie) 4 500 PLN
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2001 Standard (w pakiecie) 700 PLN
Dach suwany, mechaniczny 2001 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 2001 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Boczne poduszki powietrzne - przód 2001 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Felgi aluminiowe 15 z ogumieniem 2001 Standard (w pakiecie) 1 100 PLN
Fotel kierowcy z elektryczną regulacją wysokości 2001 Standard (w pakiecie) 700 PLN
ABS + TCS 2001 Standard (w pakiecie) 3 150 PLN
Podgrz. przednia szyba i spryskiwacze 2001 Standard (w pakiecie) 800 PLN

Ceny FORD Focus 1.6 Trend Hatchback I 100KM (benzyna)

grudzień 2001 50 950 PLN
grudzień 2000 - listopad 2001 50 950 PLN
grudzień 1999 - listopad 2000 48 800 PLN
grudzień 1998 - listopad 1999 45 390 PLN
listopad 1998 45 390 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.6 Trend Hatchback I 100KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.

Ford lubi kitesurfing - Ford Focus Active Challenge
W dniach 15-18.08.2019 odbyła się ostatnia tegoroczna runda zawodów kitesurfingowych Ford Focus Active Challenge. Zostały przeprowadzone w długi sierpniowy weekend i miały rangę mistrzostw Polski, więc poza zwycięzcami pucharu wyłoniły również mistrzów Polski w kitesurfingu w roku 2019 r.

Ford Focus Active Challenge. Znamy mistrzów Polski w kitesurfingu 2019!
W długi sierpniowy weekend w Pucku rozegrany został ostatni przystanek zawodów Ford Focus Active Challenge. Wyłoniono w nim mistrzów Polski w konkurencjach Freestyle i Formuła Kite Open, a także finalistów pucharu Polski w konkurencji Freestyle.

Ford Focus Active Challenge - Mistrzostwa Polski w kitesurfingu oraz wielki finał Pucharu Polski
Już w najbliższy długi weekend 15 - 18 sierpnia czołówka polskich kitesurferów spotka się na zawodach Ford Focus Active Challenge, aby powalczyć o tytuł Mistrza Polski i zwycięstwo w tegorocznym Pucharze Polski.

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".