FORD Focus 1.6 Ambiente aut Hatchback I 100KM (benzyna) (2000 - 2001)

FORD Focus 1.6 Ambiente aut Hatchback I 100KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2000 do 2001 roku. FORD Focus 1.6 Ambiente aut Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.6 Ambiente aut Hatchback I wynosi 100 KM. Silnik FORD Focus 1.6 Ambiente aut Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1596 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.6 Ambiente aut Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.6 Ambiente aut Hatchback I osiąga moment obrotowy 145 Nm. FORD Focus 1.6 Ambiente aut Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.6 Ambiente aut Hatchback I to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.6 Ambiente aut Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4152 mm długości, 1702 mm szerokości, 1481 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.6 Ambiente aut Hatchback I 100KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.6 Ambiente aut Hatchback I 100KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 100 KM
Momen obrotowy 145 Nm
Pojemność skokowa silnika 1596 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.6 Ambiente aut Hatchback I 100KM (benzyna)

Długość 4152 mm
Szerokość 1702 mm
Rozstaw osi 2615 mm
Wysokość 1481 mm
Masa własna 1096 kg
Masa całkowita 1510 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.6 Ambiente aut Hatchback I 100KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
4/5 zagłówki 2000 - 2001 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2000 - 2001 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2000 - 2001 Standard
El. podnoszenie szyb, przód 2000 - 2001 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2000 - 2001 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2000 - 2001 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane mechanicznie 2000 - 2001 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2000 - 2001 Standard (w pakiecie) 700 PLN
Zamek centralny 2000 - 2001 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2000 - 2001 Standard (w pakiecie) 4 500 PLN

Ceny FORD Focus 1.6 Ambiente aut Hatchback I 100KM (benzyna)

grudzień 2001 53 950 PLN
grudzień 2000 - listopad 2001 53 950 PLN
lipiec 2000 - listopad 2000 53 950 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.6 Ambiente aut Hatchback I 100KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.

Ford lubi kitesurfing - Ford Focus Active Challenge
W dniach 15-18.08.2019 odbyła się ostatnia tegoroczna runda zawodów kitesurfingowych Ford Focus Active Challenge. Zostały przeprowadzone w długi sierpniowy weekend i miały rangę mistrzostw Polski, więc poza zwycięzcami pucharu wyłoniły również mistrzów Polski w kitesurfingu w roku 2019 r.

Ford Focus Active Challenge. Znamy mistrzów Polski w kitesurfingu 2019!
W długi sierpniowy weekend w Pucku rozegrany został ostatni przystanek zawodów Ford Focus Active Challenge. Wyłoniono w nim mistrzów Polski w konkurencjach Freestyle i Formuła Kite Open, a także finalistów pucharu Polski w konkurencji Freestyle.

Ford Focus Active Challenge - Mistrzostwa Polski w kitesurfingu oraz wielki finał Pucharu Polski
Już w najbliższy długi weekend 15 - 18 sierpnia czołówka polskich kitesurferów spotka się na zawodach Ford Focus Active Challenge, aby powalczyć o tytuł Mistrza Polski i zwycięstwo w tegorocznym Pucharze Polski.

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".