FORD Focus Hatchback

FORD Focus Hatchback

FORD Focus Hatchback

Model jest produkowany od roku 1998 do dziś. W tym czasie powstało 7 generacji tego modelu. FORD Focus Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowego modelu FORD Focus Hatchback to od 43 390 do 158 240 PLN.

Moc maksymalna wynosi od 55 do 257 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc modelu FORD Focus Hatchback wynosi od 75 do 350 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 164 do 263 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 5,9 do 14,9 s. Silnik FORD Focus Hatchback jest rzędowy posiadający od 3 do 5 cylidrów o pojemności od 999 do 2522 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus Hatchback przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy FORD Focus Hatchback osiąga moment obrotowy od 123 do 440 Nm. FORD Focus Hatchback posiada napęd przedni lub stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus Hatchback to benzyna, benzyna lub alkohol e85 lub diesel.

Średnie spalanie FORD Focus Hatchback w zależności od wersji silnika, waha się od 3,8 do 10,1 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus Hatchback posiada od 3 do 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą od 1045 do 1354 litrów. Wymiary samochodu: od 4152 do 4402 mm długości, od 1699 do 1842 mm szerokości, od 1425 do 1497 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus Hatchback

Ocena ogólna:
(47 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Generacje FORD Focus Hatchback

Zdjęcia FORD Focus Hatchback

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.