FORD Focus

FORD Focus

FORD Focus

FORD Focus posiada nadwozia typu hatchback, kabriolet, kombi oraz sedan. Model jest produkowany od roku 1998 do dziś. W tym czasie powstały 22 generacje tego modelu. FORD Focus to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowego modelu FORD Focus to od 43 390 do 160 250 PLN.

Moc maksymalna wynosi od 55 do 257 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc modelu FORD Focus wynosi od 75 do 350 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 164 do 263 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 5,9 do 14,9 s. Silnik FORD Focus jest rzędowy posiadający od 3 do 5 cylidrów o pojemności od 999 do 2522 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy FORD Focus osiąga moment obrotowy od 123 do 440 Nm. FORD Focus posiada napęd przedni lub stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus to benzyna, benzyna lub alkohol e85 lub diesel.

Średnie spalanie FORD Focus w zależności od wersji silnika, waha się od 3,8 do 10,1 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus posiada od 2 do 5 drzwi, od 4 do 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą od 534 do 1653 litrów. Wymiary samochodu: od 4152 do 4668 mm długości, od 1699 do 1998 mm szerokości, od 1425 do 1505 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus

Ocena ogólna:
(10 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Wersje nadwozia

Generacje FORD Focus

FORD Focus Hatchback (generacja VII)
2018 - obecnie
FORD Focus Kombi (generacja VII)
2018 - obecnie
FORD Focus Hatchback (generacja VI)
2014 - 2018
FORD Focus Kombi (generacja VI)
2014 - 2018
FORD Focus Sedan (generacja VI)
2014 - 2018
FORD Focus Hatchback (generacja V)
2011 - 2014
FORD Focus Kombi (generacja V)
2011 - 2014
FORD Focus Sedan (generacja V)
2011 - 2014
FORD Focus CC (generacja II)
2008 - 2010
FORD Focus Hatchback (generacja IV)
2007 - 2011
FORD Focus Kombi (generacja IV)
2007 - 2011
FORD Focus Sedan (generacja IV)
2007 - 2011
FORD Focus CC (generacja I)
2007 - 2008
FORD Focus Sedan (generacja III)
2005 - 2008
FORD Focus Hatchback (generacja III)
2004 - 2008
FORD Focus Kombi (generacja III)
2004 - 2008
FORD Focus Hatchback (generacja II)
2001 - 2005
FORD Focus Kombi (generacja II)
2001 - 2005
FORD Focus Sedan (generacja II)
2001 - 2005
FORD Focus Sedan (generacja I)
1998 - 2001
FORD Focus Hatchback (generacja I)
1998 - 2001
FORD Focus Kombi (generacja I)
1998 - 2001

Raporty spalania

FORD Focus Hatchback (generacja VI)
średnio 5,0 l/100km
FORD Focus Kombi (generacja VI)
średnio 5,0 l/100km
FORD Focus Sedan (generacja VI)
średnio 5,0 l/100km
FORD Focus Hatchback (generacja V)
średnio 5,0 l/100km
FORD Focus Hatchback (generacja IV)
średnio 5,0 l/100km
FORD Focus Kombi (generacja IV)
średnio 4,7 l/100km
FORD Focus Sedan (generacja IV)
średnio 4,7 l/100km
FORD Focus Sedan (generacja III)
średnio 6,4 l/100km
FORD Focus Hatchback (generacja III)
średnio 6,1 l/100km
FORD Focus Kombi (generacja III)
średnio 6,1 l/100km
FORD Focus Hatchback (generacja II)
średnio 6,7 l/100km
FORD Focus Kombi (generacja II)
średnio 6,2 l/100km
FORD Focus Sedan (generacja II)
średnio 6,2 l/100km
FORD Focus Sedan (generacja I)
średnio 7,2 l/100km
FORD Focus Hatchback (generacja I)
średnio 6,7 l/100km
FORD Focus Kombi (generacja I)
średnio 6,3 l/100km

Wymiary FORD Focus 2.3 EcoBoost ST-2 Hatchback VII 280KM

Długość
4378 mm
Szerokość
od 1825 mm do 1979 mm
Wysokość
1452 mm
Pojemność bagażnika
od 375 l do 1354 l
Waga
2000 kg

Zdjęcia FORD Focus

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.